To ale platí i pro další oblasti našich životů. Dostal se mi nedávno do ruky oficiální pirátský profil vrchního piráta Zdeňka Hřiba, který se před lety údajně pustil do politiky, i když věděl, že to bude tvrdá práce. Jak souvisí význam slova pirát s prací, nechápu. „Šel jsem do toho, protože mi záleží na tom, kde a jak žijeme,“ prohlašuje Hřib hrdě. Neskromně tvrdí, že v Praze zvládl krize, rozhýbal výstavbu a narovnal zahraniční vztahy. A k tomu slouží obyvatelům Prahy od roku 2018, například staví metro, tramvajové tratě a mosty.
No tak pro připomenutí. Metro se staví tak, že antimonopolní úřad před několika měsíci kvůli pochybení Dopravního podniku definitivně zrušil dodavatele druhé části trasy D. Tím se podle některých odborníků nezačne budovat dříve než za několik let a rozvoj metropole se na dlouhé roky zastavil. U mostů je to podobné. Například u toho Libeňského se jeho stavba zastavila také kvůli šlendriánu s výběrovým řízením, vznik důležité spojky mezi Holešovicemi a Libní stojí, tramvaje nejezdí, městu hrozí pokuta. Občané čekají na řešení už deset let, což i z důvodu Fialovy veleinflace způsobuje citelné prodražení investice.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV



