O úzké hrdlo méně
Komentář na facebookovém profilu ke zlepšení stavu dopravy v Praze.
Komentář na facebookovém profilu ke zlepšení stavu dopravy v Praze.
Marvanová: ,,Ani čtyři měsíce po zatýkání v kauze Dozimetr totiž nebyl zadán hloubkový forenzní audit, jak to uložilo če...
Pražští radní schválili urbanisticko-architektonickou studii zemních valů Běchovice. Desítky metrů vysoké valy mají ochránit obytnou zástavbu před negativními vlivy staveb Pražského okruhu č. 511, 510 a přeložky silnice I/12.
Z Karlína bude pohodlnější přístup do parku na Vítkově. Nová bezbariérová lávka překlene železniční trať z Pernerovy ulice přes nový bytový dům a umožní pohodlnější cestu pro pěší na Vítkov a dále na Žižkov.
Komentář na facebokovém profilu k lávce z Vítkova do Karlína.
Informace na facebookovém profilu o ocenění Red Dot Design Award
Komentář na facebookovém profilu k výstavbě Štvanické lávky.
Komentář na facebookovém profilu k nové stezce podél Vltavy.
Komentář na facebookovém profilu k průběhu rekonstrukce Barrandovského mostu v Praze
Hlávkův most čeká velká rekonstrukce. Vozovka a chodníky dostanou nové povrchy, zlepší se průjezd pro auta, tramvaje, cyklisty i pohyb pěších.
Rada hl. m. Prahy odsouhlasila záměr koupit až 200 nových tramvají délky do 32 metrů. Prvních minimálně 40 vozů by mělo být k dispozici pro potřeby metropole do konce roku 2026.
Stromy v ulicích jsou jedním z klíčových nástrojů, jak zlepšit ovzduší i mikroklima ve městě. Z důvodu změn klimatu jsou potřebná zdravá uliční stromořadí více než kdy dříve, jak dokazují nejen letošní horké a suché dny.
Hlavní město společně s Technickou správou komunikací (TSK) představilo Pražanům a návštěvníkům metropole nové informační webové stránky pro parkující a nový parkovací portál pro správu parkovacích oprávnění.
Komentář na facebookovém profilu k dopravě v Praze.
Práce na stavbě Štvanické lávky, která po dokončení propojí přes stejnojmenný ostrov čtvrti Karlín a Holešovice, pokračují na zemi, nad zemí i ve vodě.
Barrandovský most je nejdůležitějším mostem a zároveň dopravní tepnou v České republice. Jezdí po něm 144 000 aut denně a Praha se rozhodla řešit zvýšení možné kapacity jeho průjezdnosti.
Přibližně od začátku příštího roku by měl v hlavním městě platit zákaz tranzitu nebo zásadní omezení pro vozidla nad 12 tun v osídlených oblastech. Opatření se budou týkat mimo jiné vytížených lokalit v Praze 5 a 6.
Radní hl. m. Prahy schválili zahájení prací na projektové dokumentaci podrobného inženýrskogeologického průzkumu staveb vnitřního Městského okruhu plánovaných v severovýchodní části hlavního města.
Komentář na facebookovém profilu ke zlepšování pražské dopravy.
Komentář na facebookovém profilu k pražské MHD.