Ing. Jan Hajda

Zemřel dne 27.2.2018
  • SOCDEM
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 3,49. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

24.08.2017 13:58:56 - Dešťová víla

klamání spotřebitelů

Dobrý den, kam se mohu obrátit, když kupující klame spotřebitele? Příklad z dneška. Koupila jsem si dva croissanty - měly být s čokoládou a proto byly 2x dražší než obyčejné. V práci jsem si je chtěla sníst, ale čokoláda žádná. Mohu to někde nahlásit? A jak to dokázat? Nebo když je v potravinách něco (třeba brouk), který tam být nemá. On totiž prodejce může říct, že tam čokoláda byla a brouka jsme si tam nastrčili sami...Podobný problém. Co když vám nesedí položky na účtence s nákupem? Jak to dát vědět ostatním lidem, aby si na to dali pozor a třeba šli nakoupit jinam? Děkuji za výklad

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

30.08.2017 13:04:33 - Ing. Jan Hajda

Dobrý den, Vaší možností je, jako spotřebitel, obrátit se v této věci na Českou obchodní a potravinářskou inspekci a informovat je.