Zavádění náboženství
Vážená paní poslankyně, jak mám rozumět vašim slovům cit.:Co se výuky o islámu týká, samozřejmě musí škola poskytovat žákům a studentům v rámci dějepisu, občanské výchovy a dalších předmětů informace o jeho existenci, dějinách a vývoji, ale to stejné platí o budhismu či například hinduismu.Zejména mě zajímá rozsah oné informace o existenci, dějinách a vývoji. Domnívám se, že dějiny a vývoj náboženství už nepatří do základního vzdělání a ti, kteří mají zájem, si najdou zdroje jinde než ve školních lavicích. Současně s tímto problémem se ptám i na to, zda nemáte pocit, že v průběhu 27 let reformací školství se podařilo pouze deformovat oběti těchto pokusů namísto cílené výuky základních disciplín a rozvíjení jejich rozumových schopností bez přepisování a tendenčního upravování historie i současnosti? Děkuji za odpověď
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)