Mgr. Petr Hannig

Předseda strany ROZUMNÍ - stop migraci a diktátu EU
  • Rozumní
  • mimo zastupitelskou funkci
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 3,46. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

16.12.2019 11:51:33

Proč vždy u nehod média zdůrazňují, že ji způsobil senior

Proč vždy u nehod média zdůrazňují, že ji způsobil senior

Zajímavé je, že pokud vjede do protisměru na dálnici někdo dříve narozený, je vždy vypíchnuto v titulku článku: „Senior vjel do protisměru na dálnici“. Pokud takový lapsus způsobí někdo v produktivním věku, tak je to prostě jenom: „Řidič vjel do prot

 

Pozoruji, že se „veřejné mínění“ snaží trestat seniory, prostřednictvím novelizace silničního zákona.  Zřejmě asi proto, že senioři volí z pohledu „těch lepších lidí“ nevhodné strany, nevhodného prezidenta a navíc si dovolují tvrdit, že ne všechno bylo za minulého režimu úplně špatné.

     Už delší dobu cítím cílenou propagandu směřující k tomu, aby byli senioři omezeni ve volném pohybu. Je vždy vypichováno, že nehodu způsobil senior, že senior vjel do protisměru, že seniorka poškodila při parkování na parkovišti supermarketu jiné auto atd. atd. Když tak učiní mladá řidička s nadměrným SUV autem, píšící si sms zprávy, tak je to prostě jenom řidička.

   Pokud nehodu, nebo nějaký jiný dopravní přestupek způsobí člověk v jiném věku, než seniorském, nikdy se v titulku nedočteme, nehodu způsobil řidič, řidička v produktivním věku. Vždy se zdůrazňuje fakt, že ten negativní prvek byl senior/seniorka.

   Nehledě na to, že náš stát nutí pracovat lidi až do vyššího věku, než tomu bylo dřív. V tom případě věk nevadí.

    Porovnáme-li jízdu seniorů v s jízdou třicátníků až čtyřicátníků, tak

a)     senioři většinou předvídají situace, neboť mají v řízení praxi více než 40 let

b)    jezdí podle předpisů

c)     neohrožují řidiče, kteří jezdí zákonem předepsanou rychlostí

d)    netroubí na řidiče, který si dovolí jet na úseku silnice, kde je předepsaný limit např. 80 km/hod, skutečně maximálně předepsanou rychlostí a tak podobně, v obci 50/hod padesátkou, v omezením v obci kde je 30/hod skutečně třicítkou, na dálnici 130/hod, na silnici pro motorová vozidla 110/hod

e)     nevytlačují z vozovky ty, kteří se snaží jet předepsanou rychlostí

f)     nevybržďují auta, která si dovolila jet tak, jak se dle zákona jezdit má

g)     nepíší při jízdě sms zprávy

Jasnou šikanou je to, že podle novelizovaného silničního zákona, pokud senior překročí termín, kdy musí mít lékařskou prohlídku z důvodu věku 65, 68, 70, 72, 74 atd. třeba o jeden jediný den a kontroluje-li jej silniční hlídka, může dostat pokutu až 25000 Kč. To je pro mnohé seniory likvidační. Z tohoto ustanovení je jasně cítit postoj těch, kteří měli vliv na tvorbu této novelizace. Senior/seniorka neudělal/a žádnou dopravní nehodu, nepřekročil/a žádný faktický předpis týkající se praktického provozu na komunikacích, jezdí třeba celý život bez nehod a přesto – nedostane-li se včas k lékaři na předepsanou prohlídku, může platit pokutu, která převyšuje pokuty za skutečné ohrožení jiných účastníků silničního provozu.

     Domnívám se, že je nutné se bránit.

 Mgr. Petr Hannig, předseda strany ROZUMNÍ – za spravedlnost a životní jistoty

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama