Zbyněk Passer

  • HPP
  • Praha-Koloděje
  • starosta
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,33. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

13.08.2014 12:35:16

10 nových stanic metra do 10 let

10 nových stanic metra do 10 let

Metro je symbolem rozvoje Prahy. Chceme postavit 10 nových stanic metra do 10 let. Snížíme tím dopad autobusové dopravy na životní prostředí a zrychlíme cestu domů z práce. Nebojíme se politických rozhodnutí, která povedou ke zvýšení kvality každoden

Metro je novodobým symbolem Prahy i jejího rozvoje a právě proto jsme pro co nejrychlejší a  nejefektivnější realizaci výstavby nové trasy metra D. Neděláme to ale kvůli symbolice, metro je totiž páteří pražské dopravy a nebude-li růst spolu s Prahou, budou ulice nahoře stále plnější. Růst musí ale i ostatní trasy metra - dopad autobusové dopravy na životní prostředí je totiž negativní, nemluvě o tom, že zvyšuje provoz na už tak zaplněných silnicích.

Novou trasu metra chceme až na Náměstí Republiky

Postavíme deset nových stanic metra do deseti let. Chceme moderní a bezpečné Déčko, ale nejen na Pankrác, chceme jej přes Náměstí Míru prodloužit až na Náměstí Republiky. Proč? Aby existoval přímý spoj z centra až do jižní části metropole, jejíž rychlý rozvoj předčil všechna očekávání. Jen samotná Praha 12 má více obyvatel než města jako jsou Karlovy Vary nebo Jihlava. Představte si, že tak obrovský počet lidí se denně musí dopravovat do práce a z práce autobusy. Jih města si zaslouží čistější ovzduší a rychlejší spojení do centra, čeká na něj už dost dlouho.

Favoritem je lehké a bezpečné metro

Jako nejvýhodnější se pro stavbu nové trasy jeví takzvané lehké metro, které je plně automatické a jezdí dokonce bez řidiče. Na nové trase bychom si také přáli moderní zábrany na nástupištích, které zamezí spadnutí lidí do kolejiště.

Stavbu nové trasy metra i rozšiřování těch stávajících hodláme co nejvíce uspíšit, aby se Praha stala moderní metropolí, jejíž obyvatelé se dostanou v pořádku a rychle za svou rodinou a do práce, aniž by museli stát v kolonách a dýchat špatný vzduch. Přáli bychom si, aby veřejná doprava v hlavním městě byla tak kvalitní a atraktivní, že jí lidé dají sami přednost před individuální dopravou pokaždé, kdy nebude opravdu nutné řídit vlastní auto. Jdeme totiž cestou inteligentních a efektivních řešení namísto šikany obyvatel Prahy.

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama