ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,14. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

21.10.2013 18:45:16

Andrej Babiš a jeho lidé nám tu dělají estrádu bez obsahu

Andrej Babiš a jeho lidé nám tu dělají estrádu bez obsahu

Některá média v posledních dnech píší o tom, že v našem Jihomoravském kraji je nejviditelnějším kandidátem Martin Stropnický z Babišova hnutí ANO. Zejména po debatě krajských lídrů.

 Jak k tomu dospěli, nevím, ale možná jsem tomu částečně přišel na kloub při debatě lídrů v minulém týdnu. Mě se tato záležitost týkala poprvé v životě, a navíc jsem si při kampani po jihomoravských náměstích uhnal lehkou virózu, která poznamenala můj hlas, takže jsem pochopitelně byl dost nervózní.

Pan Stropnický přišel na debatu jako ostřílený televizní profesionál a pojal ji jako hereckou estrádu. Samozřejmě přesně věděl, co na diváky platí, a proto se nedivím, pokud na někoho působil ze všech nejlépe.

Jenže co za ty dvě hodiny pan Stropnický vlastně řekl? Neustále zdůrazňoval, že se jejich hnutí postará o to, aby se slušní a poctiví lidé v této zemi konečně měli dobře. Formát pořadu bohužel neumožňoval, aby se ho další kandidáti po takových slovech zeptali například na to, jak je jeho vize slušnosti a poctivosti slučitelná s monstrózním střetem zájmů, do kterého se dostane jejich předseda Babiš, pokud se pustí do politiky a zároveň si ponechá vliv ve společnosti Agrofert, která je v řadě svých aktivit na jeho přízni závislá. Pan předseda Babiš přitom už naznačil, že má v plánu si Agrofert ponechat.

A pokud jde o slušnost, ukazuje jeho hnutí už v kampani, jak si ji představuje. Teď nemám na mysli využívání značné části novinového trhu, kterou má pan Babiš ve vlastnictví (byť se o nezávislosti v jeho novinách říká ledacos), ale především tu „reklamu“ na Babišův drůbežářský podnik, ve které si shodou okolností zrovna v době kampaně zahrál sám pan majitel. Přitom dvacet let nejevil o podobné producírování v reklamách svých podniků žádný zájem.

Teď se však zcela účelově cpe na obrazovku, aby jej lidé viděli. Všichni ostatní přitom musí dodržovat pravidla rovné kampaně a v televizním studiu jim hlídají, kolik času k národu mluvili.

Jsem však hrdý, že naše kampaň bez sponzorů je válkou myšlenek, a ne řečí, nesmyslů a rafinovaných marketingových triků. A co mám možnost mluvit s lidmi na náměstích, tak tento názor dost často sdílejí. 

Prosím sledujte mé texty i na mém Facebooku https://www.facebook.com/usvitadam

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama