doc. JUDr. Pavel Svoboda, Ph.D., D.E.A.

  • KDU-ČSL
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je -1,15. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

19.08.2018 18:11:00

Moje iniciativa překonává rekordy

Moje iniciativa překonává rekordy

KDU-ČSL plní sliby: zrušení střídání času bylo součástí programu lidovců pro volby do Evropského parlamentu 2014. Iniciativa europoslance Pavla Svobody (KDU-ČSL) nyní překonává rekordy.

 Evropská komise v pátek večer potvrdila, že se do veřejné konzultace o zrušení střídání času zapojilo 4,6 milionu respondentů ze všech 28 členských států Evropské unie. Číslo je obdivuhodné také kvůli tomu, že tato konzultace trvala místo obvyklých tří měsíců jenom šest týdnů, navíc v období letních prázdnin od 4. července do 16. srpna.

Dalším úspěchem bylo i zvýšení povědomí lidí o evropských veřejných konzultacích vůbec, tedy o možnosti podílet se na rozhodování v Evropské unii.

Evropská komise zahájila veřejnou konzultaci na základě usnesení Evropského parlamentu o úpravě času, které bylo přijato plénem EP 8. února 2018 z iniciativy skupiny europoslanců vedené Pavlem Svobodou. Cílem této konzultace bylo zjistit, zda je třeba změnit současné střídání zimního a letního času, které je upraveno unijní směrnicí. Evropané se v konzultaci mj. mohli vyjádřit, zda si přejí zrušení střídání času, jestli chtějí zachovat čas letní nebo zimní či jak velké zdravotní potíže jim toto střídání dělá.

Evropská komise bude nyní analyzovat obdržené odpovědi a v nadcházejících týdnech zveřejní zprávu o výsledcích.

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama