Český rozhlas: Rádio Junior představuje novou vizuální identitu

02.06.2021 16:09

Rádio Junior, stanice Českého rozhlasu pro děti, mění vizuální identitu. Ta má za cíl oslovit školáky ve věku 8-12 let, pro něž je vysílání Rádia Junior primárně určeno.

Český rozhlas: Rádio Junior představuje novou vizuální identitu
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

Aktualizovaný vizuální styl je koncipován s odkazem na sociální média, online prostor, který mladší cílová skupina posluchačů nejčastěji využívá k běžné komunikaci se svými vrstevníky a okolím. Námět i realizace pocházejí z grafického studia Českého rozhlasu. „Rádio Junior úspěšně prošlo změnou primární cílové skupiny z mladších na starší děti, na kterou navazovala v prvé řadě úprava v online prostředí, a to v podobě nových webových stránek stanice. Současná změna je tedy dovršením postupného sjednocení komunikace napříč platformami,“ uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Jiří Hošna.

Nová vizuální identita Rádia Junior staví na prvcích, které jsou dětem blízké například ze sociálních médií, jejichž kombinací vzniká dojem hravé koláže. Výrazné barvy doplňuje bílý rám evokující polaroidovou fotografii, klíčové sdělení je umístěno v komiksových bublinách. Rozlišujícím prvkem u dílčích vizuálů jsou pak tematické piktogramy připomínající samolepky či emoji známé z různých komunikačních platforem. Ty slouží k podpoře sdělení a k identifikaci jednotlivých pořadů. Dané prvky lze také následně využít v komunikaci jak v printu, OOH, tak i v online prostředí, ve videích a na sociálních sítích.

Ušoun Rušoun, maskot stanice, se nově vyskytuje pouze v komunikaci směřované na mladší posluchače ve věku do osmi let, jimž je znám také z vysílání a tematické aplikace.

Nový vizuální styl vznikl kompletně in-house v Oddělení marketingu Českého rozhlasu. Autory jsou Petra Komárková a František Novotný z Grafického studia ČRo. Online grafiku připravil Vladimír Staněk, grafik Nových médií ČRo. Komunikaci značky zajišťuje Dagmar Jegerová, brand manažerka Rádia Junior.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Zisk

Tvrdíte, že na zisku není nic špatného. Neprotiřečíte si? Protože byla to vaše vláda, která zavedla daň z mimořádných zisků. Naopak jsem si nevšiml, že byste nějak zásadně odstranili všudypřítomnou byrokracii, což jste před volbami slibovali. A další dotaz. Existuje podle vás nějaká hranice, kdy je ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ opět varuje před podvodnými reklamami na sociálních sítích: Je to důmyslná past, nenechte se nachytat

8:54 ČEZ opět varuje před podvodnými reklamami na sociálních sítích: Je to důmyslná past, nenechte se nachytat

Na internetu se objevila další vlna klamavých reklam, které zneužívají dobrého jména a značky společ…