ŘSD: Tunelová varianta v Bílině bude potřebovat podporu vlády

29.05.2020 16:04 | Zprávy

Ekonomická efektivita čtyřpruhového silničního tunelu pod Bílinou vychází záporně, jiné řešení vedení silnice I/13 ale již není.

ŘSD: Tunelová varianta v Bílině bude potřebovat podporu vlády
Foto: ŘSD
Popisek: Logo ŘSD

Nad problematikou vedení silnice I/13 přes Bílinu se dnes setkali na půdě Krajského úřadu v Ústí nad Labem zástupci ŘSD ČR v čele s generálním ředitelem Radkem Mátlem a ředitelem Správy Chomutov Martinem Vidimským a hejtman Oldřich Bubeníček s náměstkem pro dopravu Jaroslavem Komínkem a vedoucím odboru dopravy a silničního hospodářství Jindřichem Fraňkem. Přítomna byla také starostka Bíliny Zuzana Schwarz Bařtipánová.

Bílina je z pohledu dopravy po silnici I/13 výrazným problémem. Silnice tam vede dvoupruhově průtahem města, navíc s několika kruhovými objezdy. Přitom, jak ve směru od Teplic, tak dále do Mostu je komunikace čtyřpruhová. V Bílině proto dochází ke kumulaci dopravy s obou směrů a k tvorbě dlouhých kolon popojíždějících aut, z nichž je velká část těžkých, tranzitních.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Marek Výborný byl položen dotaz

Vedení výboru

V čem je rozdíl, jestli někdo prosazuje své názory jako poslanec nebo člen nějakého výboru nebo z pozice místopředsedy nebo předsedy výboru? Mají snad ti, co jsou ve vedení výborů nějakou větší moc? Má jejich rozhodnutí nějakou větší váhu? Nebo proč to tak řešíte a nejen vy?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Jiří Svoboda musí mít prostor své kroky vysvětlit a obhájit

13:21 Správa železnic: Jiří Svoboda musí mít prostor své kroky vysvětlit a obhájit

Správní rada Správy železnic odvolala z funkce generálního ředitele organizace Jiřího Svobodu.