Společnost EXCALIBUR ARMY představila nové logo a korporátní identitu na veletrhu Eurosatory

13.06.2018 10:29

Tento týden se v Paříži koná veletrh Eurosatory – nejprestižnější přehlídka obranných technologií a vojenské techniky v Evropě. Účastní se jí i společnosti patřící do holdingu CZECHOSLOVAK GROUP včetně firmy EXCALIBUR ARMY, která přímo na veletrhu odstartovala novou etapu své existence.

Společnost EXCALIBUR ARMY představila nové logo a korporátní identitu na veletrhu Eurosatory
Foto: czechoslovakgroup.cz
Popisek: Czechoslovak Group - logo

Letošní ročník Eurosatory je pro společnost EXCALIBUR ARMY velmi výjimečný. Během slavnostního aktu odhalení v první den konání veletrhu totiž představila zcela nové logo a kompletní korporátní identitu za účasti významných hostů i zástupců médií a veřejnosti.

„Naše společnost se v průběhu času postupně přetvářela, a proměnila se tak z původního prodejce vojenské techniky na firmu, která se nyní zabývá vývojem, konstrukcí i výrobou vojenských vozidel a sofistikované techniky. Navíc spolupracujeme čím dál více se západními průmyslovými partnery. To vše znamená, že jsme vstoupili do nové fáze existence EXCALIBUR ARMY. Nové logo i identita firmy to mají jasně symbolizovat a dávat najevo,“ řekl během pařížského slavnostního aktu výkonný ředitel firmy Tomáš Mohapl.