Říká se, že papír snese všechno a u politických billboardů na to evidentně spoléhají textaři reklamních agentur. Před volbami do Evropského parlamentu jsme opět jednou svědky konfrontace sloganů, které kvůli nezbytnému zjednodušení ignorují logiku a nedávají smysl.
Strany, které se snaží oslovit euroskeptiky, deklarují vůli hájit v Bruselu národní zájmy. Politici, kteří cílí na proevropské voliče, slibují, že udrží zemi Evropě. Přestože se na billboard spotřebuje hodně papíru, tvůrce sloganu se na něm nemůže rozepisovat proč, kdy a jak se bude jeho heslo uskutečňovat. Pozornost, kterou řidič věnuje billboardu u dálnice, se počítá na vteřiny. Na argumentaci prostě není čas.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
EU , Hoffman , kampaň , reklama , Pohled Ivana Hoffmana , eurobvolby
autor: Ivan Hoffman
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Uživateli nejlépe hodnocený komentář
| 13 | 0
Další články z rubriky

22:25 „Doufám, že to budete taky sdílet.“ Otevřená rvačka o Fialu je tu
Předvolební debata mezi zastánci a kritiky vlády se přiostřuje – každý tábor čte volební průzkumy po…
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR
- 12:40 A do mě se může? Zlá připomínka v kauze Turek a Rychlíková
- 11:15 Hrušínský: Kdo nechce Uršulu, hlasoval pro rozvrat EU
- 8:00 Každou šestou výplatu dáte NATO. Brutální čísla ze Slovinska
- 20:00 Milion chvilek v akci. Korespondenční volba. Tohle chystají na podzim