Například na pohonné hmoty by pak podle materiálu mělo jít zhruba 1,47 miliardy korun, personální náklady překročí 2,6 miliardy a vlastní náklady na provoz dopravy budou přibližně 8,68 miliardy korun. Od celkové sumy pak ještě město v kalkulaci odečte tržby z jízdného, které předpokládá ve výši zhruba 4,3 miliardy.
Pokud DPP najezdí více kilometrů, Praha bude doplácet
Město se v dodatku zároveň zavázalo k tomu, že v případě, že DPP odjezdí nakonec více kilometrů, než na kolika se nyní dohodli, musí mu Praha náklady proplatit. "V případě nárůstu poptávky může být provozní ztráta vyšší o 100 až 150 milionů korun," píše se v dokumentu. Vyhodnocení skutečně prokázaných nákladů se bude dělat čtvrtletně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe, čtk