Už v roce 2010 byl ústředním tématem předvolebních kampaní boj s korupcí. I díky tomuto tématu se do sněmovny dostaly Věci veřejné. O tři roky později toto téma ve volební kampani rezonovalo ještě výrazněji, přičemž především majitel Agrofertu i vydavatelství MAFRA zdůrazňoval, že bude stát řídit efektivně a průhledně.
V nedělních Otázkách Václava Moravce došlo na příklad, jak to dnes vypadá v praxi. Nejnověji vydaly Lesy ČR Noviny Lesů České republiky, přičemž realizaci zakázky provedla firma Andreje Babiše bez výběrového řízení. „Podle zjištění Otázek za zhruba osm set tisíc výtisků a jejich distribuci zaplatil státní podnik téměř 600 tisíc korun. Jde o desetinu výdajů Lesů ČR na marketing,“ prozradil Moravec s tím, že onou firmou je právě vydavatelství MAFRA.
Ondráčka konstatoval, že k takovýmto věcem zkrátka bude docházet, protože Andrej Babiš je podnikatel ovládající velké firemní impérium. „Tomu se nelze vyhnout,“ pokrčil rameny pouze ředitel TI.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp