Pirátský radní Hlavního města Prahy Adam Zábranský, do jehož gesce patří pražský městský majetek, se snaží změnit pravidla pro reklamu v historickém centru.
Konkrétně jde o specifické poutače, fungující v režimu „nosičů kulturních sdělení“ v památkových zónách metropole. Ty mají dle pražských stavebních předpisů speciální podmínky. Hovoří se o nich též jako o „nízkonákladové reklamě“, jejímž účelem je propagovat kulturní události v hlavním městě.
Nejzásadnější z těchto podmínek je rozměr, který nemá překročit 4 metry čtvereční. Právě tuto podmínku však návrh prolamuje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jakub Vosáhlo
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

22:25 „Doufám, že to budete taky sdílet.“ Otevřená rvačka o Fialu je tu
Předvolební debata mezi zastánci a kritiky vlády se přiostřuje – každý tábor čte volební průzkumy po…
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR
- 12:40 A do mě se může? Zlá připomínka v kauze Turek a Rychlíková
- 11:15 Hrušínský: Kdo nechce Uršulu, hlasoval pro rozvrat EU
- 8:00 Každou šestou výplatu dáte NATO. Brutální čísla ze Slovinska
- 20:00 Milion chvilek v akci. Korespondenční volba. Tohle chystají na podzim