Lukáš Lhoťan: Je multikulturní soužití možné? Přestávám věřit, že ano

15.05.2011 11:19

Je to dobrá otázka, je multikulturní soužit možné? Určitě možné je, ale vyžaduje to určité podmínky. Například, aby chtěli multikulturně soužit všechny složky společnosti. Není možné, aby část společnosti propagovala multikulturní soužití a druhá část viděla v multikulturním soužití pouze nástroj vedoucí k uchopeni moci. A znepokojení z takového vývoje ve mně zvolává ideologický vývoj v Muslimské obci Praha a Islámské nadaci Praha.

Lukáš Lhoťan: Je multikulturní soužití možné? Přestávám věřit, že ano

Jako příklad bych rád uvedl páteční kázáni z 13 května 2011 v němž Ammar Abbás, Palestinec žijící v Praze člen vedeni Islámské nadace v Praze a bratranec palestinského prezidenta Mahmuda Abbase, vyzývá pražské muslimy aby si uvědomili, že uplatňováni fyzických trestů je jejích povinnost a Alláh není shovívavý a milosrdný:

„Beduín vstoupil do mešity a začal se modlit za imámem Abú Hanífou, který recitoval verš: "Zloději a zlodějce utněte ruce jejich v odplatu za to, co provedli, a jako varovný příklad od Alláha! A Alláh je shovívavý, smilovný." Beduín ho opravil v jeho recitaci slovy: "Alláh je Mocný nade vším, Moudrý." Po ukončení modlitby se ho imám zeptal: "Znáš Korán zpaměti?" Odvětil, že ne. "A znáš tuto kapitolu?" Odvětil, že ne, dokonce ani ten samotný verš. A tak se imám divil, jak to, že neumí a opravuje!? Řekl: "Kdyby Alláh chtěl soudit mezi lidmi jako "shovívavý, smilovný" nepředepsal by jim odplatu. Ale jako "mocný" předepsal zloději a zlodějce podle Jeho moudrosti utnout ruce jejich v odplatu za to, co provedli." A beduín měl pravdu."

Pokud někdo věří v takovéto příběhy, které mají ospravedlnit brutální fyzické tresty, jak si můžeme být jisti, že pokud jednoho dne dosáhne ve společnosti většiny nepřistoupí i k dalším pravidlům, stanovenými ortodoxními muslimskými duchovními, jako je trest smrti za odpadlictví od islámu, nebo praktikováni ortodoxních muslimských diskriminačních zákonů vůči nevěřícím?

A za zmínku stoji také tato pasáž  z kázáni představitele Islámské nadace:

„Když stál Chálid ibn al-Walíd před svými nepřáteli v jedné z bitev, aby jim ukázal ctihodnost a sílu muslimů řekl: "Odevzdejte se a budete žít v míru, staňte se našimi chráněnci a plaťte daň, a pokud ani to nechcete, tak vězte, že k vám přicházím s lidem, kteří milují smrt tak, jako vy milujete pití vína."

Jak jsem se zmínil již výše, multikulturní společnost je možná pouze tam, kde ji chtějí všechny složky společnosti. Z projevu tohoto představitele Islámské nadace, al nemám dojem, že by jim doopravdy šlo o multikulturní společnost.Možná o multikulturní společnosti hovoří před návštěvníky, medii a českou společnosti, ale z tohoto kázáni je zřejmé, že vidi islám jako politickou ideologii, která má vládnout světu.

Toto co dnes kážou v českých mešitách není ten islám, který zde v 90 letech 20 století prezentovali tehdejší muslimové, dnes již nejde o prezentaci islámu jako milosrdenství, ale jako politické ideologie usilující o nadvládu nad společností a jinými lidmi. Můžeme se pak divit občanům, že stále více odmítají představu multikulturalismu a soužití s muslimy v míru? Já se již prakticky nedivím. A je to díky právě ovládnutí české muslimské komunity a většiny mešit islamisty bohatě financovanými ze soukromých zdrojů Saudské Arábie a dalších islamistů.

Jako příklad bych rád uvedl páteční kázáni z 13 května 2011 v němž Ammar Abbás, Palestinec žijící v Praze člen vedeni Islámské nadace v Praze a bratranec palestinského prezidenta Mahmuda Abbase, vyzývá pražské muslimy aby si uvědomili, že uplatňováni fyzických trestů je jejích povinnost a Alláh není shovívavý a milosrdný:

„Beduín vstoupil do mešity a začal se modlit za imámem Abú Hanífou, který recitoval verš: "Zloději a zlodějce utněte ruce jejich v odplatu za to, co provedli, a jako varovný příklad od Alláha! A Alláh je shovívavý, smilovný." Beduín ho opravil v jeho recitaci slovy: "Alláh je Mocný nade vším, Moudrý." Po ukončení modlitby se ho imám zeptal: "Znáš Korán zpaměti?" Odvětil, že ne. "A znáš tuto kapitolu?" Odvětil, že ne, dokonce ani ten samotný verš. A tak se imám divil, jak to, že neumí a opravuje!? Řekl: "Kdyby Alláh chtěl soudit mezi lidmi jako "shovívavý, smilovný" nepředepsal by jim odplatu. Ale jako "mocný" předepsal zloději a zlodějce podle Jeho moudrosti utnout ruce jejich v odplatu za to, co provedli." A beduín měl pravdu."

Pokud někdo věří v takovéto příběhy, které mají ospravedlnit brutální fyzické tresty, jak si můžeme být jisti, že pokud jednoho dne dosáhne ve společnosti většiny nepřistoupí i k dalším pravidlům, stanovenými ortodoxními muslimskými duchovními, jako je trest smrti za odpadlictví od islámu, nebo praktikováni ortodoxních muslimských diskriminačních zákonů vůči nevěřícím?

A za zmínku stoji také tato pasáž  z kázáni představitele Islámské nadace:

„Když stál Chálid ibn al-Walíd před svými nepřáteli v jedné z bitev, aby jim ukázal ctihodnost a sílu muslimů řekl: "Odevzdejte se a budete žít v míru, staňte se našimi chráněnci a plaťte daň, a pokud ani to nechcete, tak vězte, že k vám přicházím s lidem, kteří milují smrt tak, jako vy milujete pití vína.""

Jak jsem se zmínil již výše, multikulturní společnost je možná pouze tam, kde ji chtějí všechny složky společnosti. Z projevu tohoto představitele Islámské nadace, ale nemám dojem, že by jim doopravdy šlo o multikulturní společnost.Možná o multikulturní společnosti hovoří před návštěvníky, medii a českou společnosti, ale z tohoto kázáni je zřejmé, že vidi islám jako politickou ideologii, která má vládnout světu.

Toto co dnes kážou v českých mešitách není ten islám, který zde v 90 letech 20 století prezentovali tehdejší muslimové, dnes již nejde o prezentaci islámu jako milosrdenství, ale jako politické ideologie usilující o nadvládu nad společností a jinými lidmi. Můžeme se pak divit občanům, že stále více odmítají představu multikulturalismu a soužití s muslimy v míru? Já se již prakticky nedivím. A je to díky právě ovládnutí české muslimské komunity a většiny mešit islamisty bohatě financovanými ze soukromých zdrojů Saudské Arábie a dalších islamistů.

Vyšlo na blogu iDnes
Publikováno se souhlasem autora

Psali jsme:
Čeští muslimové podporují terorismus, šokoval jeden z nich
Škromach stručně: Imigranti se přizpůsobí nám. Ne my jim
EU zahájila příliv 56 milionů nových muslimů. ČR se nemůže bránit
Právník: Brusel může přerozdělovat imigranty. I k nám
Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
Zemanovci jseou sami extremisté, opáčil ředitel islámského centra
Mešity odmítá Klaus i většina Čechů. Muslimové zuří
Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám

Koláž: hns

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Názory, ParlamentniListy.cz

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Václav Hošek: Příležitosti se meze nekladou

12:26 Václav Hošek: Příležitosti se meze nekladou

Chtěl bych se dožít toho, až naše silnice budou brázdit jen elektrické vozy. Jak říkají pirátští pos…