Kolikrát ve svém životě musíme padnout, abychom se znovu postavili na nohy. Kolikrát musíme se svým křížem stoupat na Golgotu, aby pak přišel někdo, kdo se nás snaží ukřižovat za pravdu, za něco, co jsme třeba neudělali. Kolikrát raději jiní věří rozvraceči, zloději a vrahovi více než pravdomluvnému slovu? Kolikrát za život se stáváme tímto součástí prastarého příběhu, Velikonočního příběhu, Velikonoc. A kolikrát se nám daří vstát z mrtvých. Být vzkříšeni.
Vidíme to všude. V jakékoli oblasti našeho života se můžeme setkat se vzkříšením. Ať tomu říkáme jakkoliv. V podnikání se mnoho podnikatelů, kteří měli svoji ideu, setkalo s pádem, nepochopením a ústrky, ale mnoho z nich se znovu postavilo na nohy. Nedělejme si iluze. Zažil to i Petr Kellner. Zažije to každý. Kolik takových odvážných dějiny znají. Bohužel dnes touha po jistotě, neustálém růstu bez práce a sdílených hodnotách za každou cenu, nás vrhá do velmi těžké doby. Trend, že budeme všechno sdílet a budeme přemýšlet o tom, aby vše bylo efektivně využito, nás uvede do zkázy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV