„Samozřejmě, že by mobilní operátoři a provozovatelé sociálních sítí mohli podpořit neziskovku, která bude tvrdit, že hodiny a hodiny strávené s chytrým telefonem jsou vlastně prospěšné. Nebo podplatit výzkumníky a chtít po nich takové výsledky. Jenže v reálném světě se žádný manažer neodváží podobný krok podniknout,“ napsal jsem před pár dny ZDE. Proč tomu tak je? Tak si zkuste na chvíli představit, že sedíte někde v představenstvu korporace. Jaké jsou vaše zájmy a jaké možnosti?
Nejlepší by samozřejmě bylo, kdyby zmizelo všechno, co vám brání neustále zvyšovat zisky. Kdyby zmizela veškerá kritika vašich praktik – oprávněná i neoprávněná. To dá rozum. Takže v rámci „společenské odpovědnosti“ platíte a platíte a doufáte, že si nevyberou vás.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV