Berkovec (ANO): Je třeba rozlišit parametry reklamy a výrobku

18.01.2018 16:24 | Zprávy

Projev na 6. schůzi Poslanecké sněmovny 18. ledna 2018 k zákonu o léčivech

Berkovec (ANO): Je třeba rozlišit parametry reklamy a výrobku
Foto: Archiv SB
Popisek: Stanislav Berkovec

Vážené dámy, kolegyně, vážení pánové, vážená vládo, přeji vám hezký den.

Dovolte, abych reagoval velmi krátce na kolegu Patrika Nachera. Tady je, pěkně prosím, potřeba rozlišit tvorbu a kvalitu reklamy a parametry reklamy, které jsou u nás samozřejmě jasně vymezeny tiskovým zákonem a vůbec souborem nějakých zákonů a nařízení, a kvalitu a parametry výrobku. A provozovatel, který vysílá tu reklamu nebo který ji prezentuje, ať už v rozhlasovém vysílání nebo v tištěné reklamě, přece nemůže kontrolovat jako odborník, jako garant, kvalitu toho výrobku.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

RNDr. Luděk Niedermayer byl položen dotaz

Babiš

Pro své nevydání k trestnímu stíhání se neváhal spojit i s extremisty – to jsou vaše slova. Můžete mi ale říci, jakou měl jinou možnost, když s ním další strany nechtěli ani jednat? Myslíte, že to je tak důkaz toho, že jde politikům o lidi? A co se týká extrémistů. Proč to pořád někdo tvrdí? Prokáza...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vích (SPD): Marketing místo reality. Bilance vlády Petra Fialy zůstává dlužná

13:09 Vích (SPD): Marketing místo reality. Bilance vlády Petra Fialy zůstává dlužná

Pouhý den před koncem svého premiérského mandátu zveřejnil Petr Fiala na svém webu téměř osmdesátist…