Berkovec (ANO): Je třeba rozlišit parametry reklamy a výrobku

18.01.2018 16:24 | Zprávy

Projev na 6. schůzi Poslanecké sněmovny 18. ledna 2018 k zákonu o léčivech

Berkovec (ANO): Je třeba rozlišit parametry reklamy a výrobku
Foto: Archiv SB
Popisek: Stanislav Berkovec

Vážené dámy, kolegyně, vážení pánové, vážená vládo, přeji vám hezký den.

Dovolte, abych reagoval velmi krátce na kolegu Patrika Nachera. Tady je, pěkně prosím, potřeba rozlišit tvorbu a kvalitu reklamy a parametry reklamy, které jsou u nás samozřejmě jasně vymezeny tiskovým zákonem a vůbec souborem nějakých zákonů a nařízení, a kvalitu a parametry výrobku. A provozovatel, který vysílá tu reklamu nebo který ji prezentuje, ať už v rozhlasovém vysílání nebo v tištěné reklamě, přece nemůže kontrolovat jako odborník, jako garant, kvalitu toho výrobku.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Důvěra

Myslíte, že lze věřit státu, když vidíme, jak jsou třeba politici úplatní nebo třeba se tu už měsíc řeší bitcoinová kauza? A k důvěře v soudy. Nemyslíte, že ji dost snižuje to, jak dlouho se kauzy vlečou? Třeba kauza Čapí hnízdo nebo třeba i Dozimetr. Kde je podle vás chyba? A divíte se, že pak důvě...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zaorálek (SOCDEM): Válka skončí, ale Ukrajina zůstane autoritářským oligarchickým státem

11:01 Zaorálek (SOCDEM): Válka skončí, ale Ukrajina zůstane autoritářským oligarchickým státem

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k Ukrajině.