Berkovec (ANO): Je třeba rozlišit parametry reklamy a výrobku

18.01.2018 16:24 | Zprávy

Projev na 6. schůzi Poslanecké sněmovny 18. ledna 2018 k zákonu o léčivech

Berkovec (ANO): Je třeba rozlišit parametry reklamy a výrobku
Foto: Archiv SB
Popisek: Stanislav Berkovec

Vážené dámy, kolegyně, vážení pánové, vážená vládo, přeji vám hezký den.

Dovolte, abych reagoval velmi krátce na kolegu Patrika Nachera. Tady je, pěkně prosím, potřeba rozlišit tvorbu a kvalitu reklamy a parametry reklamy, které jsou u nás samozřejmě jasně vymezeny tiskovým zákonem a vůbec souborem nějakých zákonů a nařízení, a kvalitu a parametry výrobku. A provozovatel, který vysílá tu reklamu nebo který ji prezentuje, ať už v rozhlasovém vysílání nebo v tištěné reklamě, přece nemůže kontrolovat jako odborník, jako garant, kvalitu toho výrobku.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

MUDr. Jiří Mašek byl položen dotaz

důchody

Tvrdíte, že to, že nebude za 20 let na důchody je jen strašení. Ale je tomu opravdu tak? Jednak bych čekala, že jako politici budete předkládat právě i vize, co bude do budoucna. A ohledně důchodů, kdo na ně bude vydělávat, když porodnost klesá? A i když možná na důchody bude, hlavní otázka je, zda ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Senátor Růžička: Necháváme naše talenty mizet do zahraničí

22:33 Senátor Růžička: Necháváme naše talenty mizet do zahraničí

Projev na 13. schůzi Senátu ČR 23. července 2025 k návrhu zákona o výzkumu, vývoji, inovacích a tran…