Berkovec (ANO): Je třeba rozlišit parametry reklamy a výrobku

18.01.2018 16:24 | Zprávy

Projev na 6. schůzi Poslanecké sněmovny 18. ledna 2018 k zákonu o léčivech

Berkovec (ANO): Je třeba rozlišit parametry reklamy a výrobku
Foto: Archiv SB
Popisek: Stanislav Berkovec

Vážené dámy, kolegyně, vážení pánové, vážená vládo, přeji vám hezký den.

Dovolte, abych reagoval velmi krátce na kolegu Patrika Nachera. Tady je, pěkně prosím, potřeba rozlišit tvorbu a kvalitu reklamy a parametry reklamy, které jsou u nás samozřejmě jasně vymezeny tiskovým zákonem a vůbec souborem nějakých zákonů a nařízení, a kvalitu a parametry výrobku. A provozovatel, který vysílá tu reklamu nebo který ji prezentuje, ať už v rozhlasovém vysílání nebo v tištěné reklamě, přece nemůže kontrolovat jako odborník, jako garant, kvalitu toho výrobku.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Často mluvíte o lidech v exekuci nebo inslovenci

Ale zamýšlel jste se někdy na tím, jak minimalizovat to, aby se do nich lidé dostávali? A když už, aby to pro ně nebylo úplně likvidační - hlavně teda exekuce. Vím, že jste prosadili milostivé léto, ale to problém zcela neřeší a také nebylo určeno pro všechny. PS: Zabýváte se i přístupem exekutorů, ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Farský (STAN): Máme se od Ukrajinců co učit

10:17 Farský (STAN): Máme se od Ukrajinců co učit

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k zapojení ukrajinské armády ve strukturách EU.