Pavera (TOP 09): Další superkampaň českým potravinám nepomůže

01.07.2015 6:29 | Zprávy

Z minulých let si jistě vzpomeneme na diskutabilní propagační akce v oblasti zemědělství, na které se vynaložily stovky milionů korun z veřejných peněz. A přínosy byly jen těžce postřehnutelné. Nyní se chystá nová kampaň na nové označení – „Česká potravina“. Na výrobcích se tak objeví další nové logo, které vše znepřehlední.

Pavera (TOP 09): Další superkampaň českým potravinám nepomůže
Foto: archiv starosty
Popisek: Mgr. Herbert Pavera (TOP 09) poslanec a starosta obce Bolatice

Kampaní a log na podporu českých potravin už je příliš. Nepřekvapilo by mě, kdyby chtělo Ministerstvo zemědělství udělat „superkampaň“ na to, jak se má spotřebitel vyznat v houštině log a všech kampaní. Mělo by si uvědomit, že jeho dosavadní snažení vede k opačnému výsledku – spotřebitelé se v kvantech informací ztrácejí, místo, aby jim pomáhaly při rozhodování o nákupu.

Jistě, spotřebitelé mají právo znát původ potravin a podporu českých výrobků vítám. Nicméně je potřeba si uvědomit, že již existuje celá řad log na podporu domácích, regionálních, ekologických a dalších potravin a kolem nich nepřeberné množství propagačních aktivit. Běžný pracující občan, který nemá čas vyhledávat podrobné informace a detailní rozdíly, musí bezradně tápat v houštině různých označení.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Latýn (SPD): Také jsem hrál v kapele, kde byly rozdílné názory

21:19 Latýn (SPD): Také jsem hrál v kapele, kde byly rozdílné názory

Boris Latýn, expert SPD pro oblast IT, ke kauze kandidatury Oto Klempíře a rozchodu kapely J.A.R.