Zvýšení cen samo o sobě výrazným způsobem nezlepší hospodaření dopravního podniku. Jako první by mělo vedení znovu prověřit investice do vozového parku, představit realizované úspory, prověřit efektivnost přepravního systému a až po vyčerpání všech těchto možností přistoupit k případnému zdražení cen jízdného. Výběr jízdného netvoří ani 35 % příjmů do rozpočtu dopravního podniku. Jakékoliv zvýšení cen jízdného nevyřeší předluženost a problémy s dlouhodobým financováním této společnosti.
Předseda pražské ODS Filip Humplík k tomu poznamenal: „Současné vedení Dopravního podniku jasně dokazuje, že není schopno řešit problémy s financováním této společnosti. Viníkem nastalé situace není pouze předchozí management, ale i současná dozorčí rada a Rada hl. m. Prahy z následujících důvodů:
Zaprvé, pražská TOP 09 opakovaně destabilizuje Dopravní podnik hl. m. Prahy neustálými změnami ve vedení společnosti. Ředitel se za poslední 4 roky změnil čtyřikrát!

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ODS