Ing. Martin Kolovratník

  • ANO 2011
  • Pardubický kraj
  • poslanec
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,91. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Platy poslanců

Mohl byste mi prosím sdělit, podle jakého zákona se řídí zvyšování platů poslanců? Děkuji. Vlasta Lipert vlasta.zaluz...

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Dan Ťok

Jednoznačně nevidím. P. Ťok okamžitě ukončil své působení v soukromé firmě – navíc je to informace naprosto veřejná. Byl by blázen, kdyby se nějakého střetu dopustil. A dělat ministrovi náměstka? Nezlobte se – ale pokud má takto respektovaný a uznávaný manažer dát resort dopravy dohromady, tak musí mít kompetenci (a pochopitelně i odpovědn

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Babiš

Dobrý den. Ano je to tak, ve vnitřní komunikaci je určitě hodně věcí ke zlepšení. A myslím, že je to proces, který je pro hnutí ozdravný a správný. Každopádně vás mohu ubezpečit, že to není až tak polarizované, jak píšete – tedy, že rozhoduje pouze jeden člověk a jeho okolí. Andrej Babiš je jednoznačně naším lídrem s velkým charizmatem a m

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

pojištění aut

Důvod je ten, že postižený (viník) dnes platí vlastně dvakrát. Jednou této ČKP a podruhé státu (resp. pověřené obci) pokutu podle Správního řádu. Je tedy vlastně potrestán dvakrát. Vycházíme z jednoduché logiky: pokud někdo nebyl pojištěn a způsobil škodu, má pojišťovna podle platné legislativy plné právo vymáhat po něm škodu soudně – v&nb

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

dálnice

Ano, je to pravda – i když vaše formulace není úplně přesná.  Nápad je staršího data – už od Nečasovy vlády. Nebojte – rozhodně nikomu nejde o to, obrat lidi o peníze.  Jde o zlepšení komfortu pro lidi, pro řidiče. Řada silnic tzv. „rychlostní třídy“ splňuje technicky v dnešní moderní době parametry pro vyšší rychlost jako n dál

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

dálnice

Co je pravdy na tom, že z některých silnic I. Třídy by měly být dálnice? Koho to napadalo a proč? Napadá mě jediný důvod...

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

pojištění aut

Pokud teď někdo nemá povinné ručení, v případě nehody musí platit České kanceláři pojistitelů penále, a to ze svého, za ...

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

řidiči

Pochopil jsem správně, že vinu za špatný stav vozidel kladete nekvalitním silnicím? Pokud je to správně, tak podle mě máte pravdu jen zčásti. Obecně je  problém v tom, že máme extrémně zastaralý vozový park. Lidé svá stará auta lepí a flikují, často obcházejí kontrolu emisí a STK. Přitom v bazarech dnes najdete spoustu levných au

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

"nepostačující" příjem podruhé

1/ Naprosto souhlasím. Všichni, kdo kandidovali (včetně mě), věděli do čeho jdou a jaké jsou za to peníze. Ty neplacené přesčasy mě mrzí. Znám to ze své rodiny, kdy jeden příbuzný je takto vydírán. A pokud by se ozval, řekne mu majitel firmy, že může odejít, protože má deset dalších náhradníků. V téhle roli vidím jednoznačně potřebno

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

historie se opakuje

Dobrý den.  Tomu srovnání moc nerozumím. Z čeho tak soudíte? Pokud myslíte současné spory mezi A. Babišem a ministrem Němečkem, vidím to úplně jinak. Tehdejší VV měly kritiku v plánu a programu, byly nejmenším koaličním partnerem a skutečně vydíraly.  Hnutí ANO tuhle potřebu skutečně nemá. Vedle SOCDEM  máme ve vládě pr

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

ministr dopravy

Rezignace mě nepřekvapila. V úvodu je odpovědi je férové připomenout, že ministr Prachař některé úkoly splnil – podařilo se nám např. odblokovat výkupy pozemků, zaznamenal jsem posílení pozice státu vůči dodavatelským firmám, celkem slušný spád nabraly i opravy na D1. Bohužel řada dalších věcí se panu ministrovi začala hromadit – zpozdil p

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Babiš

Vyslovil jste kritiku toho, jak se rozhoduje o postech uvnitř hnutí. Mě již od počátku přijde, že v hnutí není moc prost...

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Dan Ťok

Dobrý den, zeptám se jasně a prosím o jasnou odpověď. Vy sám u pana Ťoka v případě, že bude řídit dopravu nevidíte jasný...

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

řidiči

Auta ve špatném technickém stavu nebudou moci na silnice. Mysleli jste ale také na to, co udělat proto, abyste takovému ...

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

volební systém

Dobrý den. Nejdříve upřesnění – Volební výbor, jehož jsem členem, má na starost volení členů mediálních rad. To je trochu jiná disciplína. Rád vám však odpovím coby Předseda Volební komise Poslanecké sněmovny. Vámi zmíněné hlasy pro kandidáty, kteří nakonec nemohou být zvoleni, rozhodně nepropadnou. Tyto hlasy připadají prvnímu „náhradníkovi“.

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

komunální volby

Dobrý den. Toho rozporu jsem si všiml také,  ale neměl by v něm být problém. V každé demokratické straně je normální přítomnost vícero názorových proudů, diskuzí a variant. Vysvětlení vidím v různých úhlech pohledu na věc. Optikou Andreje Babiše je nyní hlavním úkolem Hnutí ANO pracovat ve vládě a ve sněmovně. Širokou člensk

Ing. Martin Kolovratník