Volby jsou základním prvkem demokracie. U komunálních to platí dvojnásob
ANO má za sebou dvoje úspěšně zvládnuté volby – do poslanecké sněmovny a do europarlamentu. Nyní máme svá želízka v boji o senát a ve volbách komunálních.
ANO má za sebou dvoje úspěšně zvládnuté volby – do poslanecké sněmovny a do europarlamentu. Nyní máme svá želízka v boji o senát a ve volbách komunálních.
Nevím, zda mi jako člen volebního výboru dokážete odpovědět nebo mě na někoho či někam odkážete. Zajímalo by mě, co bude...
Podle mého názoru to diskriminační je a Evropská komise by s tímto měla mít problém. Myslím si, že zpoplatnění dálnic je rozumný krok – německá síť je ohromná a stát musí mít prostředku na její obnovu a rozvoj. Musí však vybírat férově ode všech řidičů, kteří ji používají, nezávisle na jejich původu či sídle.
Viz. výše
Váš pohled na věc mě mrzí. Snažil jsem se říct to, co se ostatní říct bojí. Po chodbách sněmovny nadávají, že mají platy nízké, že rozhodují o vážných věcech, jezdí po republice a trpí jejich osobní život. A pak voličům do médií s klidnou tváří tvrdí, že vše je v pohodě a že takový plat stačí. <p style="margin: 0cm 0cm 0pt; text-al
Modrý majáček je jednoznačně výjimečná záležitost. Kromě bezpečnostních složek státu by je podle mě měli mít členové vlády, premiér i všichni ministři. Dnes a denně vidím jejich náročný program a pro jejich přesun po republice to má smysl.
Kdo by měl podle vás mít privilegium používat modrý majáček? Děkuji
správná adresa odkazu http://zpravy.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140919_192104_domaci_jj S omluvou přeji "příjemné...
. . . například plat premiéra by měl odpovídat platu předsedy Ústavního soudu, plat ministra platu ústavního soudce.“ ...
Vedení Hospodářského výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu (HV) uspořádalo odborný seminář zaměřený na intenzivní dočerpání financí na náhradní projekty z Operačního programu Doprava I v oblasti dopravních IT systémů a telematiky.
V médiích tu a tam probleskne zmínka o tzv. vysokorychlostních železničních tratích.
Není zpoplatnění německých silnic, za předpokladu, že se dotace jen cizinců, diskriminační a proti pravidlům a úmluvám E...
Za ministra nemohu mluvit, proč nezveřejní svůj email netuším. K Vašemu dotazu: s přímými dotacemi (podporou) u hybridů či elektromobilů to není jednoznačné. Např. v Nizozemsku je vláda štědře dotuje, ale efekt není jednoznačný – zase tolik lidí si je nekupuje. Jinou cestou jdou Švýcaři – v praxi zjistili a ověřili si, že lidi v
Vašemu upřesnění rozumím – a odpovídám ano. Stojí to za úvahu, myslím, že na již stávající značení přidat údaj vzdálenosti ve formě číslovky by nemělo být problém. Brzy budu mít jednání se Správnou a údržbou silnic v našem – Pardubickém kraji – a schválně se na tuto věc přeptám. Pokud to půjde jednoduchým způsobem, mohly by se potom insp
Nemohu najít nikde kontakt na ministra a zde neodpovídá, ptám se tak vás. Proč u nás stát nedává dotace na koupi hybridu...
Děkuji za odpověď, na kterou bych chtěl ještě reagovat? Pokud jedete mimo město, značení je špatné buď žádné a nebo jen ...
Dobrý den. Omlouvám se za mírné zpoždění a zasílám odpovědi:Pokud vím, tak novela neřeš
Dobrý den. Problém bych rozdělil na nákladní a osobní dopravu. U osobní mi přijde férové zpoplatnit draze budovanou infrastrukturu – tedy dálnice, popř. silnice 1. třídy. Ovšem nejen pro cizince, ale pro všechny, jinak je to diskriminační. Líbí se mi například Norsko. Tam postaví drahý tunel, dají k němu závoru a zpoplatní ho pro všechny.
Pane poslanče, jak se díváte na zpoplatnění německých silnic, o kterém se teď hodně hovoří? Já bych pochopil zpoplatnění...
Vláda dnes projedná návrh zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. Ministr Prachař mi zřejmě neodp...