Mgr. Marta Semelová

  • KSČM
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 3,6. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

20.02.2013 12:08:03 - Řehoř

Dobrý den, máte pravdu,

vážím si Vás i pana Grebeníčka,že dokážete jít a říci věci jak jsou a nebojíte se,že budete pranýřováni,ale jedno mě u komunistů stále chybí.Je vás dost na to,aby jste se ozvali,ale necháte odrovnat paní Baborovou a jiné straníky jen proto,že jste jako strana byli zvoleni a máte právo vést zatím kraj.Nedivte se,že lidé zoufale křičí po tom co bylo - práce,domov.více lásky mezi lidmi,zdarma zdravotnictví,školství bylo na úrovni.Dnes je to samý titul a k ničemu.Copak nás tituly uživí,nikdo neumí makat rukama a že by tito s tituly ovládali i to co se učili se také říci nedá.Dnes když máte peníze si koupíte vše,ale zručnost v řemesle totiž musí každý ovládat pokud se chce uživit,ale s titulem stačí dobří přátelé na správných místech a má se jak prase v žitě.Kam jsme to dospěli????

Odpověď

12.03.2013 12:39:05 - Mgr. Marta Semelová

Výsledek je ten, že průmysl je v krizi, zemědělství, které dřív zajišťovalo kvalitní výživu pro všechny, mele z posledních sil a rozhodují nadnárodní podniky a řetězce, pro něž existuje jediný cíl, a to je zisk. Člověk je až na posledním místě. Místo kvalitního zdravotnictví bez poplatků se v nemocnicích a ordinacích potkáme nejdříve s kasičkou, u léků se mnozí musí rozhodnout, jestli koupí je nebo něco k jídlu. Ve školství je sice spousta nových titulů a vysoký počet absolventů s maturitním vysvědčením, ale bohužel tyto diplomy a maturity nejsou podloženy kvalitou vzdělání tak, jak tomu bylo dříve. Přijímán je každý, třeba se čtyřkami na vysvědčení, a když to nevyjde na škole veřejné, vždy se najde nějaká ta soukromá. Přitom mnozí mladí lidé by se mohli vyučit v učebních oborech a mohli se z nich stát kvalitní řemeslníci, kterých je v současné době nedostatek. To by však nesmělo dojít k degradaci učńovských oborů, doslova k likvidaci učňovského školství v 90.letech, ale i k rušení pracovního vyučování a dílen na základních školách. Tady se žáci mohli dřív seznámit s praktickou činností, získat vztah k práci se dřevem, s kovem apod., ale také seberealizovat se, zvlášť, když jiné teoretické předměty někomu zrovna nešly.

Co se týká toho, že se málo ozýváme, věřte, že vystupujeme s našimi názory, jak jen to jde. Jsme v kontaktu s mnoha občanskými sdruženími a iniciativami, s odbory, s občany a zastáváme jejich zájmy. Zúčastňujeme se mnohých aktivit, besed, seminářů, ale také protestů v ulicích. Je však pravda, že často narážíme na bariéru sdělovacích prostředků, které o našich postojích a vystoupeních mlčí (až na Haló noviny a některá média další).