RSDr. Alexander Černý

  • KSČM
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 2,16. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

11.02.2017 6:35:00

Marketing naruby

Marketing naruby

Kdyby neexistoval ministr financí Babiš, patrně by si jej Birke vymyslel.

Proklamace ČSSD o americké agentuře, která ji bude zastupovat, byly opravdu pompézní. Jenže Jan Birke, volební manažer ČSSD, se rozhodl jednat na vlastní pěst. Motivační dopis, který měl sociálním demokratům zvednout sebevědomí, některé stoprocentně rozpohyboval a měl přímo opačný efekt, než Birke čekal. Jeho literární dílo se ocitlo v médiích. O tom, zda ČSSD dokáže hnutí ANO porazit, by se také dalo diskutovat. Její vzájemné vnitrostranické handrkování tomu nenasvědčuje. Volby jsou soutěž, a když se reálně podíváme, tak v ní rozhodně nad jinými stranami či hnutími nelze získat body tím, že budeme ronit slzy a litovat, že nemáme tak dobrý marketing či tolik peněz jako soupeř. Rozhodující je totiž soustavná práce po celé volební období. Birke zcela zapomněl, že co nelze ministru Babišovi upřít, je jeho pracovitost a ochota vysvětlovat a obhajovat cokoli je po něm požadováno. Patrně zapomněl i na to, že v naší republice existují ještě mnohé další politické subjekty a nejen ty, ale i členové ČSSD začínají kriticky hovořit o směřování sociální demokracie.

Ani lidé ještě nezapomněli, co vše jim v minulých parlamentních volbách sociální demokracie naslibovala. Když si vezmeme do rukou jejich minulý volební program, můžeme jednoznačně říct: NESPLNĚNO. A rozhodně se nejedná pouze o církevní restituce. Podbízivost tehdejšího volebního programu byla slibem, o němž již sami museli vědět, že nebude nikdy naplněn. Dobrovolně a rádi podepsali koaliční smlouvu a dnes vidíme rozhádanou vládu, která začala svoji volební kampaň. Stranou jsou koaliční dohody a každý se stará sám o sebe.

Uměle vypěstovaná vulgární rétorika premiéra, kterou má na svědomí patrně marketingový záměr jeho poradců, je rozhodně tím posledním, co bychom chtěli v médiích sledovat. Vzájemné dohady a ataky způsobují pouze jedno, Poslanecká sněmovna nestihne do konce volebního období projednat mnohé z potřebných zákonů či pozměňovacích návrhů. Předsedové vládních koaličních stran tudíž zbytečně plýtvají nejen penězi daňových poplatníků, ale i časem poslanců, kteří by mnohem raději řešili faktické problémy, jež tíží občany. V Poslanecké sněmovně leží mnoho návrhů předložených poslaneckým klubem KSČM. Zda dojde k jejich projednání, je ve hvězdách. Můžeme si klást otázku, jestli se naše republika a my všichni stáváme rukojmími započaté volební kampaně vládních stran. Je až neuvěřitelné, že ti, kteří slibovali pomoc republice a jejím občanům, dnes mají na prvním místě pouze svůj vlastní prospěch a touhu být opět u moci.

Alexander Černý
poslanec PSP ČR za KSČM

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama