Jak na tom je naše školství III
V minulém příspěvku jsem vyslovil názor, že pokud chceme naše žáky připravit na budoucnost, tak musíme zvýšit jejich gramotnost, nikoliv kompetence. S tím je spojena řada kroků a opatření.
21

Jesenicko a Šumpersko si zaslouží větší pozornost!
V minulém příspěvku jsem vyslovil názor, že pokud chceme naše žáky připravit na budoucnost, tak musíme zvýšit jejich gramotnost, nikoliv kompetence. S tím je spojena řada kroků a opatření.
O učitelování se často mluví jako o poslání. S tím asi nelze nesouhlasit. Je to jednoduchá rovnice, pokud budeme mít nefunkční vzdělávací systém a neschopné učitele, doplatí na to celá společnost.
Jesenicko a Šumpersko se dlouhodobě řadí mezi vůbec nejsložitější oblasti ČR co do podmínek života. Co považujete za zásadní problém vy?