„Podle našich průzkumů mají cestující ve vlacích největší zájem o služby Wi-Fi připojení k internetu a o nabídku drobného občerstvení. Proto obě služby postupně rozšiřujeme do dalších spojů. ČD Minibar nabízí například kávu, čaj ale i malý snack, který cestující ocení při delších i kratších cestách. Ode dneška si tuto službu budou moci vychutnat v celkem 141 spojích po celé republice,“ řekl Michal Štěpán, člen představenstva Českých drah odpovědný za osobní dopravu.
Že o službu je zájem, potvrzují i aktuální prodejní výsledky. Na lince R 10 z Prahy do Hradce za uplynulé tři měsíce prodali stevardi téměř 9 500 káv a kapučín. Populární je pak i rozpékané nebo balené pečivo, to si zakoupilo přes 4000 cestujících a třetí nejžádanější položkou je pivo - různých druhů (alkoholických i nealkoholických) se během prosince, ledna a února prodalo přes 3000 kusů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva