ČEZ: Nejmodernější zákaznické centrum bylo otevřeno v Šumperku

08.06.2018 10:59 | Zprávy

Zákaznické centrum, které se nachází v centru města na adrese Langrova 6, dostalo pohodlnou čekací zónu a jeho nové uspořádání umožňuje aktivnější obsluhu klientů. Na nové koncepci se podíleli sami zákazníci.

ČEZ: Nejmodernější zákaznické centrum bylo otevřeno v Šumperku
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

„Naše zákaznické centrum je na dobré adrese a v blízkém okolí je i dostatek možností parkování. Chtěli jsme ale zlepšit jeho uspořádání. Nové prostory jsou mnohem příjemnější a vycházejí z přání samotných zákazníků. Centrum je hezčí, vzdušnější a navrženo tak, aby se v něm návštěvníci co nejlépe orientovali,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Změna uspořádání zákaznického centra umožňuje i aktivnější a rychlejší odbavení zákazníků. V loňském roce vyřídilo zákaznické centrum v Šumperku 15 448 jejich požadavků. Celkem loni ČEZ Prodej na 26 zákaznických centrech vyřídil 647 513 požadavků zákazníků. Společně s pobočkami smluvních partnerů, call centry, dopisy, emaily, aplikací ČEZ ONLINE a faxy jich bylo přes 3,5 milionu.

Přístup do centra je nově bezbariérový a dalšími výhodami jsou voda, denní tisk a wifi připojení zdarma. Pro maminky či tatínky s dětmi je tu také dětský koutek, kde si děti mohou hrát nebo malovat. Zákaznické centrum nyní také působí vzdušnějším a estetičtějším dojmem. Zaparkovat je možné jen několik kroků od Zákaznického centra. Při příjezdu autobusem je třeba vystoupit na autobusové zastávce Náměstí Republiky, která je vzdálená asi 100 metrů od zákaznického centra. Schůzku je možné sjednat i prostřednictvím online rezervačního systému.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

ČEZ , Šumperk , TZ , zákaznické centrum

autor: Tisková zpráva

Mgr. Libor Vondráček byl položen dotaz

Nově navrhované masové sledování občanů EU

Dobrý den, zajímal by mě Váš postoj vůči návrhu Evropské Unie zvaný ChatControl, který by znamenal plošné šmírování každé odeslané soukromé zprávy, souborů, a jejich případné okamžité nahlášení policii. Samozřejmě jsou jako odůvodnění zneužívány naše děti, zítra terorismus a kdo ví, co příští rok. D...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Nové poslání pro nádraží. Začíná stavba Centra paměti a dialogu Bubny

22:13 Správa železnic: Nové poslání pro nádraží. Začíná stavba Centra paměti a dialogu Bubny

Po dlouholetém úsilí se podařilo nastartovat projekt revitalizace bývalého nádraží Praha-Bubny a zah…