Český rozhlas Radiožurnál přichází s novou vizuální identitou

10.06.2022 18:47 | Tisková zpráva

Český rozhlas Radiožurnál obměňuje v rámci rozsáhlé marketingové kampaně svoji vizuální identitu. Jejím cílem je vytvořit dlouhodobý vizuální styl nejposlouchanějšího rádia v České republice a přiblížit se i k mladším posluchačům. Námět i realizace pochází z grafického studia Českého rozhlasu.

Český rozhlas Radiožurnál přichází s novou vizuální identitou
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

„Komunikační strategie nové identity Českého rozhlasu Radiožurnál reflektuje potřeby značky s ohledem na rozlišné cílové skupiny. Výrazným grafickým prvkem klíčového vizuálu je displej, ohnisko a fokus, které provázejí současnou dobu digitální společnosti. Metaforou tyto objekty zdůrazňují, že stanice veškeré informace přináší pod drobnohledem,“ uvedl Jiří Malina, ředitel Marketingu a digitálních služeb.

Základní narativ vizuální komunikace reflektuje charakter Radiožurnálu. Zpravodajská stanice přináší informace v denním proudu, v detailu i v celku, lokální i globální, domácí i zahraniční, v jasném přehledu a v souvislostech.

„Radiožurnál potřebuje univerzální a přímočarou architekturu značky. Zároveň nelze opomenout důležitý faktor identifikace posluchačů s brandem samotným. Zvolili jsme proto takovou vizuální komunikaci, která reflektuje zaměření stanice. Nový vizuální styl evokuje optický zoom, dalekohled, periskop či mikroskop, který znázorňuje detailní zaměření stanice na informace. Grafické i obsahové prvky jsou modulární jako stavebnice, takže je lze upozadit nebo naopak zvýraznit podle typu cílové skupiny,“ doplnil František Novotný z Grafického studia Českého rozhlasu.

Anketa

Má prezident Zeman vaši důvěru? (Ptáme se od 8.6. 2022)

66%
31%
hlasovalo: 19797 lidí

Pro první část kampaně zachytil fotograf Benedikt Renč moderátorské osobnosti zpravodajské stanice - Lucii Výbornou, Jana Pokorného, Petra Krále, Matěje Skalického a Markétu Chaloupskou s investigativním týmem, jejichž rozhlasová práce se dlouhodobě těší vysoké popularitě. Kampaň také poukazuje na to, že stanice posluchačům zpříjemňuje každý den a můžou ji poslouchat kdekoliv, v zaměstnání, při jízdě v autě, i při trávení volného času.

Nový vizuální styl se představí po celé České republice v marketingové kampani zahrnující outdoor nebo online i print. Claim Radiožurnálu „Každý den s Vámi“ zůstává i nadále neměnný. Nový vizuální styl vznikl v Oddělení marketingu Českého rozhlasu. Autorem je František Novotný z Grafického studia Českého rozhlasu. Komunikaci značky zajišťuje brand manažerka Českého rozhlasu Radiožurnál Vladimíra Neřoldová.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Neutíkáte od problému?

Na vyřešení důchodové reformy jste měli dost času, když jste byli ve vládě, a to i ještě před covidem. Nepřišli jste s ničím a teď o ní nechcete ani s koalicí jednat, ale jak chcete i do budoucna prosadit nějakou zásadní reformu, když už teď se zdají jednání ve slepé uličce? Já mám obavu, že se jako...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: V březnu byla očištěná míra nezaměstnanosti 3,0 %

22:04 Český statistický úřad: V březnu byla očištěná míra nezaměstnanosti 3,0 %

Podíl zaměstnaných k celé populaci 15–64letých dosáhl v březnu 74,6%. Oproti březnu 2023 se snížil o…