„Spory se společností euroAWK, která plochy využívala neoprávněně, byly pravomocným rozsudkem Městského soudu v Praze ukončeny vloni v listopadu. Jsem velice potěšen, že nyní již nic nebrání tomu reklamní plochy v pražském metru konečně předat novému nájemci v souladu s nedávno podepsanou smlouvou, “ říká Josef Voltr, vedoucí odboru Marketing a obchod DPP.
Na jaře loňského roku DPP vypsal dvoukolové poptávkové řízení na pronájem těchto ploch v pražském metru, které byly v té době neoprávněně užívány společností euroAWK. Vítězem poptávkového řízení se stala společnost BigBoard, která nabídla za pronájem více než 1 200 ploch čtyřnásobně vyšší cenu. Zatímco euroAWK platila za místo pro provozování jedné CLV zhruba 9 200 Kč ročně, BigBoard nabídl částku 38 563 Kč. Za pronájem stejných míst tak DPP díky poptávkovému řízení získá ročně přes 35 milionů Kč víc, než dostával doposud.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva