České Budějovice, 23. srpna 2012 – Značka Budweiser Budvar si dlouhodobě zakládá na tradičních výrobních postupech, které se nezměnily prakticky od jejího založení. Naopak kultura pití piva i samotní spotřebitelé se v průběhu času mění a vyvíjí a výrobci piva musí na tyto změny reagovat. Pivní sklo je totiž jedním z nejdůležitějších imagetvorných prvků, který na rozdíl od komunikčních kampaní působí dlohodobě a nepřetržitě. Běžní konzumenti velmi intenzívně vnímají a posuzují každou značku piva přímo v gastronomických provozovnách také podle tvaru, technického provedení i potisku sklenic.
“Stávající sklenice vznikaly postupně od 90. let 20. století a jejich styl nebyl jednotný. To podporovalo nejednotné vnímání i samotné značky mezi spotřebiteli. Protože značka Budweiser Budvar prošla v uplynulém období zásadním redesignem komerční komunikace, chápeme redesign pivního skla jako další důležitou etapu tohoto procesu,” říká Ing. Robert Chrt, obchodní ředitel Budějovického Budvaru.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva