Smlouvu s novým provozovatelem pak chce ministerstvo podle aktuálního harmonogramu uzavřít v srpnu 2018. Vítěz tendru pak má mýtný systém provozovat od roku 2020 do roku 2029.
Případný přechod na novou technologii ale komplikuje fakt, že podle dodatku ke smlouvě z roku 2007 může Kapsch stavět mikrovlnné mýtné brány na nových zpoplatněných úsecích, které dostanou stavební povolení nejpozději v roce 2017. Ministerstvo dopravy proto zahájilo jednání s Kapschem s cílem tato ustanovení zrušit, chce rovněž smluvně ošetřit i problematiku předání veškerých informací novému provozovateli ze strany Kapsche v případě, že by se i po roce 2019 pokračovalo se současnou mikrovlnnou technologií. Ministr dopravy Dan Ťok očekává, že Kapsch bude v souvislosti s přijetím nových podmínek požadovat náhradu ve výši desítek milionů korun. Řekl to nedávno deníku E15.cz.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Mnichov
Pane doktore, rád bych si ujasnil váš postoj k české otázce a k Benešovým dekretům. Několikrát jste přidal rovnítko mezi Mnichovem a postojem některých reprezentantů bývalé opozice ve vztahu k Ukrajině. Prosím o vysvětlení. Děkuji
Další články z rubriky
12:43 Hřibovo řešení Stanjurovy sekery: Tak Babiš vrátí dotace a bude na školství
„Asi jsou stále ještě opilí volebním úspěchem.“ „Mně to přijde jako zrada na volicčch, ale to si Mot…
- 6:47 „Vlasy mi vstávaly hrůzou“. Vyskočil 17. listopadu raději odjíždí z Prahy
- 20:50 Kyjev návrh nepřijme, tuší Kotrba. Stále jej někdo platí
- 15:21 Zdechovský proti Davidovi s Dostálem: Zajděte mezi skutečně inteligentní lidi, padla rada
- 9:34 Diktát starého estébáka, rozpovídal se Hřib o Babišovi
- 8:49 „Banální spor“ s pobodáním. To vážně řekla policie? Hodně silná káva k 17. listopadu




