Smlouvu s novým provozovatelem pak chce ministerstvo podle aktuálního harmonogramu uzavřít v srpnu 2018. Vítěz tendru pak má mýtný systém provozovat od roku 2020 do roku 2029.
Případný přechod na novou technologii ale komplikuje fakt, že podle dodatku ke smlouvě z roku 2007 může Kapsch stavět mikrovlnné mýtné brány na nových zpoplatněných úsecích, které dostanou stavební povolení nejpozději v roce 2017. Ministerstvo dopravy proto zahájilo jednání s Kapschem s cílem tato ustanovení zrušit, chce rovněž smluvně ošetřit i problematiku předání veškerých informací novému provozovateli ze strany Kapsche v případě, že by se i po roce 2019 pokračovalo se současnou mikrovlnnou technologií. Ministr dopravy Dan Ťok očekává, že Kapsch bude v souvislosti s přijetím nových podmínek požadovat náhradu ve výši desítek milionů korun. Řekl to nedávno deníku E15.cz.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Návrat Ukrajinců
Jste pro, aby se boje schopní muži vraceli na Ukrajinu, aby bránili svou zem na místo toho, abychom jim poskytovali azyl?
Další články z rubriky

4:40 „Dojeli na to.“ Ošklivé vysvědčení pro Fialu od známých osobností
„Nejoblíbenější politik ODS? Přeběhlík od Pirátů Lipavský. To je fakt šokézní. Tato vláda dojela i n…
- 8:30 Veleba po volbách: Nejdřív řekněte, kam Fiala zemědělství dostal. Pak restart
- 17:01 Poteče na ulicích krev? Padlo varování nad útoky příznivců Fialy
- 20:50 „Ještě nic nevydělali.“ Střet mladé novinářky a Jakla před kamerami
- 13:45 „Pane Pavle, proč otálíte?“ ptá se ústavní právník
- 10:37 Keller: Fialovy nášlapné miny, aneb co zanechal Babišovi