V této souvislosti nemohu neocenit, že pan Jančura realizoval řadu úspěšných podnikatelských projektů a jeho žluté autobusy Student Agencybyly pozitivním posunem v autobusové dopravě, za který zaslouží uznání.
I proto je pro mě osobně velkým zklamáním, jaký přístup a postoj pan Jančura zvolil pro jednání nejenom s Jihomoravským krajem, ale se všemi ostatními kraji České republiky v železniční dopravě.
Jihomoravský kraj uzavřel v roce 2009 smlouvu o zajištění regionální přepravy s národním železničním přepravcem, společností České dráhy, a.s. Byla to jediná společnost, která byla schopna komplexně pokrýt potřeby regionální dopravní obslužnosti.
Toto rozhodnutí, schválené Radou a Zastupitelstvem Jihomoravského kraje bylo pro kraj nejvýhodnější a uzavřená smlouva byla zcela v souladu se zákony České republiky. Nebyla zpochybněna ani českým Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže, ani věcně příslušnými orgány Evropské komise.
Tvrzení pana Jančury o provizi ve výši 40 milionů Kč, kterou jsem měl za tuto zakázku obdržet, jsou absurdní a nepravdivá. Jsem přesvědčen, že podnikatel jeho formátu nemá podobné neférové praktiky zapotřebí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Michal Hašek