Pro klienty, kteří si potřebují vyřídit své záležitosti na registru vozidel, řidičů, osobních a cestovních dokladech, evidenci obyvatel a matrice, slouží nový elektronický on-line objednací systém. Od 1. března tak již není možné se objednávat telefonicky. Nový systém je přístupný z webových stránek města a je možné se do něj přihlásit v kteroukoliv dobu a z jakéhokoliv místa počítačem, tabletem či chytrým telefonem. Objednávat je možné zatím na maximálně 6 dní předem. Klienty, kteří nebudou předem objednáni, nebude možné obsloužit. Důvodem k tomu to postupu je stávající epidemiologická situace a zamezení shromažďování většího množství lidí.
Pro vstup na úřad a pro vyřízení svých záležitostí je nutné dodržovat platná mimořádná hygienická opatření (respirátor, dezinfekce, rozestupy).
Postup objednání:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV