Jednoznačně tvrdím, že pro zahájení výstavby pětatřicítky nejsou dány žádné nestandardní překážky. R35 je veřejně prospěšnou stavbu v oblasti dopravy. Na příští rok je v rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI) připraveno na projektové, dokumentační a expertní práce a také výkupy pozemků bezmála 200 milionů korun.
Postavit R35, paralelní dopravní tepnu kolabující dálnici D1, deklarují snad všichni odpovědní politici, státní úředníci a odborníci zprava doleva a zpátky. Tak proč se stále nestaví...?
Na vině je právě "lidský faktor". Každý ministr dopravy za posledních dvacet let nechal připravit "svou" strategii výstavby dopravní infrastruktury v České republice na mnoho let dopředu. Jeden po druhém však měnili priority svého předchůdce, buď podle stranických pokynů, zastoupení těch kterých regionálních poslanců v parlamentu nebo podle toho, co jim zrovna jejich "odborní" poradci vnutili jako zájem státu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ANO