Děkuji za slovo, vážený pane předsedající, dámy a pánové.
Tady zazněly velmi zajímavé návrhy, jednak kolegy Gazdíka. Já jsem samozřejmě připraven po přikázání školskému výboru se neomezit jenom na debatu na školském výboru, ale i tato debata a dvě předchozí jsou jasným důkazem toho, že školství tak průřezové téma, že rozhodně - jsem připraven se bavit o budoucnosti školství, nejenom o strategii 20, 30+, ale i tom, jak má vypadat maturita z matematiky a z ostatních předmětů, nebo vůbec závěrečná zkouška ve středním školství. A jak má vůbec vypadat vzdělávací systém České republiky na tom širším plénu.
Takže tu hozenou rukavici zvedám, ale říkám: Je to plně v kontextu toho, jak ostatně připravíme strategii 20, 30+ jako naprosto otevřený dokument a s veřejným projednáváním. A druhá věc, která tady zazněla od pana poslance Miholy. Tak zase reakce. Ano. Pojďme se bavit o tom, abychom nějakým způsobem naplnili to, co se kdysi po maturitě z matematiky chtělo, a to, aby to byla nějaká vstupenka na vysokou školu. Ale ve chvíli, kdy tam máte úroveň matematiky pro všechny, bez rozdílu vah, tak ty vysoké školy - zcela logicky - to nebraly ani v tomto volitelném systému jako bernou minci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV