U výstavby dopravní infrastruktury v ČR tomu není jinak i přes sliby nám od roku 2013 prostřednictvím médií hojně vštěpované. „Tvrdá práce" se vyplatila a tak jsme v roce 2018 mohli slavnostně otevřít necelé čtyři kilometry dálnice D7 od průmyslové zóny Triangle k Postoloprtům. Na D1 mezi Přerovem a Lipníkem nad Bečvou se ještě pracuje a v úseku mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem u Humpolce se zase pro změnu oproti předpokladům v zadávací dokumentaci pro výběr zhotovitele pracovat přestalo.
Dle elaborátu Analýzy podpory ekonomického růstu prostřednictvím stimulace investic Úřadu vlády ČR ze srpna 2016 má Česká republika jednu z nejřidších dálničních sítí v EU (9,5 km na 1000 km2, přičemž průměr EU v roce 2012 činil 21,5 km). O ukazateli kvality silniční sítě infrastruktury ani nemluvě, neb je výrazně pod průměrem EU (4,0 pro Českou republiku oproti průměru EU, který činil 4,9).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Jak se postavíte k výsledku voleb?
Budete respektovat vůli voličů a dáte šanci sestavit vládu tomu, kdo volby vyhraje? Řeší se teď třeba jmenování Babiše, který je trestně stíhaný, ale jestli to lidem nevadí a zvolí ho, neměl by dostat šanci sestavit vládu? A byl byste pro, aby trestně stíhaný člověk nemohl kandidovat? Třeba mě by to...
Další články z rubriky

16:14 Ministr Ženíšek: Kandiduju, aby nám po volbách nediktovala Moskva
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k volbám do Poslanecké sněmovny.
- 14:12 Zálom (Svobodní): Niedermayer je prostě darebák
- 12:17 Nerudová (STAN): Místo štěkání volím raději práci
- 10:17 Langšádlová (TOP 09): Rusko zůstává největší hrozbou pro evropskou bezpečnost
- 8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje
- 6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně