Společně s Ministerstvem dopravy a Mezinárodní finanční korporací (IFC) zároveň oficiálně zahájila přípravu koncesní smlouvy a zadávací dokumentace pro výběr koncesionáře.
Vedoucím transakčním poradcem projektu je Mezinárodní finanční korporace (IFC), člen skupiny Světové banky. Ta byla vybrána letos na jaře a od té doby pracovala na sestavení širšího týmu poradců. Nyní se k IFC připojují specialisté na právo, finance, techniku a environmentální otázky z předních českých i zahraničních firem. Společně začínají pracovat na zadávací dokumentaci, ekonomických modelech i návrhu samotné koncesní smlouvy.
„Projekt vysokorychlostní tratě mezi Přerovem a Ostravou je příkladem prvního využití PPP v tomto důležitém segmentu železniční dopravy. Je to cesta, jak propojit veřejné investice s odborností a odpovědností soukromého sektoru. Cílem je nejen rychlejší spojení, ale také kvalitnější příprava a efektivnější výstavba,“ říká ministr dopravy Martin Kupka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva