ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,37. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

19.12.2018 12:33:30 - Lulek z Bystřice

Ještě poznámka

Jste jedním z nejdéle působících ministrů dopravy (minimálně za posledních 10 let). A přesto se stále řeší ty stejné problémy, silnice jsou v dezolátním stavu, dálnice nedostavěné, mosty padají, na přejezdech chybí závory. Vlaky se zpožďují, mimo hlavní trasy jich jezdí málo a autobusech ani nemluvě. Co jste tak jako ministr vlastně dokázal a proč je doprava u nás v tak žalostném stavu?

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

21.12.2018 13:19:25 - Dan Ťok

Dobrý den, s Vaším hodnocením si dovolím nesouhlasit. Silnice v posledních letech opravujeme s intenzitou, která nemá obdoby. Nikdy v minulosti nešlo na opravy silnic více peněz. Jen v letošním roce stát prostřednictvím fondu dopravní infrastruktury přispěl 15,76 miliardy, dalších 14,2 miliardy jde z dotací EU a krajských rozpočtů. Připouštím, že díky tomu je dnes mnoho uzavírek a dopravních omezení. Bez nich ovšem opravy silnic nelze provádět. Důvod pro tak rozsáhlé opravy je jednoduchý. V minulosti se neprováděly a silniční síť značně degradovala, jednoduše řečeno: řada silnic se proměnila v tankodromy.  Abychom to napravili, musíme je nyní opravovat ve větší míře.

V minulosti se rovněž zastavila příprava a výstavba nových dálnic. K jejímu rozběhnutí však již také došlo. V současné době je ve výstavbě již 200 kilometrů nových dálnic a silnic I. třídy. Co se týče vlaků a autobusů mimo hlavní trasy, jedná se o krajskou dopravní obslužnost, kterou zajišťují kraje. Jakkoli to jde mimo ministerstvo dopravy (stejně jako pražské mosty), domnívám se, že i zde se situace zlepšuje.

S pozdravem DŤ