Vyroste nám v Pardubicích mrakodrap?
Mnoho otázek, ale málo odpovědí. Přesně tak by se dala charakterizovat debata o záměru soukromého investora vybudovat novou výškovou budovu v Polabinách.
21

Mnoho otázek, ale málo odpovědí. Přesně tak by se dala charakterizovat debata o záměru soukromého investora vybudovat novou výškovou budovu v Polabinách.
Podobně jako Jan Perner a železnice i Velká pardubická bezesporu neodmyslitelně patří k našemu městu. Je to reklama, díky které naše město znají po celém světě.
Před volbami jsme slibovali, že ulevíme živnostníkům a podpoříme jejich podnikání. Jedním ze souborů opatření a nástrojů, jak toho chceme dosáhnout, je jednotný paušální odvod, který by mohl začít platit už od roku 2021!
Každý řidič z Pardubic to zná. Zaparkovat auto v centru je někdy fuška a dá to dost práce. Člověk někdy musí jezdit dlouhé minuty, aby se na něho usmálo štěstí.
Komentář na facebookovém profilu k brexitu
Komentář na facebookovém profilu ke sdílené dopravě
Komentář na facebookovém profilu ke zřizování datových schránek
Komentář na facebookovém profilu k budoucnosti železnice.
Komentář na facebookovém profilu k výstavbě dráhy pro rychlovlaky
Komentář na facebookovém profilu k výstavbě dráhy pro rychlovlaky
Od ledna příštího roku začne fungovat projekt e-neschopenek.
I já jsem řidič. Ročně najezdím desetitisíce kilometrů. Jako jeden z vás chci proto taky vědět, co přináší nový bodový systém a co nás vlastně čeká.
Digitalizace. Slovo, které je v Česku v posledních letech stále častěji skloňováno. Spousta lidí tvrdí, že jsme zaspali dobu a máme co dohánět.
Věřím, že ano. Nikoho z nás nepotěší, když stojíme např. na D1 kvůli intenzivním opravám. Ale každý rozumný řidič ví, že aby byla silnice nová a ve vysoké kvalitě, tak ji musíme nejdřív modernizovat.
Projev na 30. schůzi Poslanecké sněmovny 20. června 2019 k zákonu o pozemních komunikacích
Časy se mění. Doba, kdy jsme mezi nejvýznamnějšími městy cestovali klidně i několik dnů, je nenávratně pryč. Vlaky, auta a letadla přinesly revoluci v cestování, díky které dnes můžeme být prakticky kdekoliv na světě do 24 hodin.
Kolegové z Moravskoslezského kraje se tomuto projektu intenzivně věnují. A já se k jejich nápadům hlásím!
Komentář na facebookovém profilu k rušení vlakových přejezdů
Pardubické nádraží už skoro druhým rokem zkrášluje cyklověž, která vyrostla v rámci rekonstrukce přednádraží. „Zlí jazykové“ tvrdili, že se jedná o špatnou investici, která se městu nikdy nevrátí. Čas nám ale dává za pravdu, že tomu tak není.
Země západní Evropy v porovnání s Českou nebo Slovenskou republikou nezadávají veřejné zakázky na nejnižší cenu v tak velké míře, jako je tomu právě u nás.