Správa železnic vypsala tendr pro první úsek vysokorychlostní trati
Komentář na facebookovém profilu k tendru na zpracování dokumentace pro první vysokorychlostní tratě.
Komentář na facebookovém profilu k tendru na zpracování dokumentace pro první vysokorychlostní tratě.
Pardubické letiště minulý týden zveřejnilo počet odbavených cestujících, kterých bylo mírně přes sto tisíc. Rostla navíc i přeprava Carga. Přesto vše ale letiště stále není ekonomicky soběstačné. Změní se to? Jsem přesvědčený, že ano.
Českou železnici čeká novinka. S příchodem roku 2020 změnila Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) svůj dosavadní název a nově bude vystupovat pouze pod jeho zkrácenou verzí „Správa železnic“.
Komentář na facebookovém profilu k počtu úmrtí při dopravních nehodách na českých silnicích.
Komentář na facebookovém profilu k územnímu rozhodnutí pro stavbu další části D35
Neděle 15. prosince 2019. Tohle doslova „magické“ datum přineslo největší změnu na železnicích za několik posledních let.
Poslanecká sněmovna včera znovu hlasovala o zákonu o dráhách, který před časem vrátil Senát Sněmovně k přepracování. Důvodem tohoto kroku byla obava senátorů z usnadnění procesu kácení dřevin podél železničních tratí.
Projev na 39. schůzi Poslanecké sněmovny 17. prosince ke změně zákona o dráhách.
Komentář na facebookovém profilu k silnici mezi Dubinou a Trnovou
Poslanecká sněmovna bude těsně před Vánoci rozhodovat o zdánlivě prospěšném pozměňovacím návrhu Senátu v zákonu o dráhách.
V Poslanecké sněmovně se minulý týden doslova rozhořela debata o tom, zda máme ponechat povinnou maturitní část z matematiky, nebo ji zrušit
Projev na 39. schůzi Poslanecké sněmovny 6. prosince o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání.
Komentář na facebookovém profilu k investování do dopravní infrastruktury.
V Poslanecké sněmovně se uskutečnil seminář „Dřevo – surovina českého průmyslu aneb současný trend, potenciál a možnosti využívání dřeva v České republice a ve světě.“ Česko nevyužívá tuto surovinu efektivně a levně ji prodává do zahraničí.
Projev na 39. schůzi zasedání Poslanecké sněmovny ČR 28. 11. 2019 k návrhu na vydání zákona, kterým se mění zákon č. 114/1995 Sb., o vnitrozemské plavbě, ve znění pozdějších předpisů
Tempo výstavby dopravní infrastruktury v Česku vázne a často kvůli tomu bývá podrobeno oprávněné kritice. Hlavním důvodem zdlouhavých příprav je zejména složitá legislativa.
Komentář na facebookovém profilu ke zpřísnění trestů
Budeme mít dostatek zdrojů na výstavbu dopravních staveb i v následujících letech? Tak s touhle otázkou se v posledních týdnech setkávám docela často. Nebudu Vás napínat. Věřím, že budeme a že nehrozí, případné zpoždění již připravených staveb.
Komentář na facebookovém profilu k Východočeskému muzeu
Tempo výstavby dopravní infrastruktury v Česku vázne a často kvůli tomu bývá podrobeno oprávněné kritice. Hlavním důvodem zdlouhavých příprav je zejména složitá legislativa.