Český telekomunikační úřad: Monitorovací zpráva č. 10/2019

27.10.2019 15:06 | Zprávy

Česká pošta odpovídá za škodu způsobenou nesprávně poskytnutou radou svého zaměstnance. Vyplývá to z rozhodnutí o námitkách proti vyřízení reklamace, o kterém informuje dnes vydaná monitorovací zpráva.

Český telekomunikační úřad: Monitorovací zpráva č. 10/2019
Foto: ČTÚ
Popisek: ČTÚ

Odesílatel při podání požádal pracovnici za překážkou o radu, jakým způsobem má odeslat zlatý dukát Királya z roku 1845.

Zaměstnankyně pošty mu nabídla využití dvou služeb Cenný balík nebo Balík Do ruky s tím, že v nich není rozdíl. Odesílatel si proto vybral službu Balík Do ruky, protože podle svých slov měl pocit, že adresát dostane balík až ke dveřím, přímo do ruky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Jana Bačíková, MBA byl položen dotaz

Jak to vysvětlíte?

Nejenže musíme na bydlení šetřit nejdéle v celé Evropě, ale dokonce si ČR za loňský rok v mezinárodním porovnání o příčku pohoršila, čímž spadla úplně na dno. Uznáváte, že jde o vaše naprosté selhání, že místo toho, abychom si polepšili je to přesně naopak? Kdy se už konečně začnete intenzivně zaob...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ Prodej varuje majitele solárů, kteří si stále nezajistili odpovědnost za odchylku

10:34 ČEZ Prodej varuje majitele solárů, kteří si stále nezajistili odpovědnost za odchylku

I přes opakované upozorňování si tisíce majitelů domácích fotovoltaik stále nezajistily u dodavatele…