Český telekomunikační úřad: Monitorovací zpráva č. 10/2019

27.10.2019 15:06 | Zprávy

Česká pošta odpovídá za škodu způsobenou nesprávně poskytnutou radou svého zaměstnance. Vyplývá to z rozhodnutí o námitkách proti vyřízení reklamace, o kterém informuje dnes vydaná monitorovací zpráva.

Český telekomunikační úřad: Monitorovací zpráva č. 10/2019
Foto: ČTÚ
Popisek: ČTÚ

Odesílatel při podání požádal pracovnici za překážkou o radu, jakým způsobem má odeslat zlatý dukát Királya z roku 1845.

Zaměstnankyně pošty mu nabídla využití dvou služeb Cenný balík nebo Balík Do ruky s tím, že v nich není rozdíl. Odesílatel si proto vybral službu Balík Do ruky, protože podle svých slov měl pocit, že adresát dostane balík až ke dveřím, přímo do ruky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Lubomír Zaorálek byl položen dotaz

Na kolik je pro vás téma bezpečnosti prioritou?

Jak byste k zajištění naší obrany a bezpečnosti přistupovali vy? Chápu dobře, že nejste pro navyšování výdajů na naši obranu? A jak se stavíte k pomoci Ukrajině a díváte se na to, kolik Ukrajinců tu je?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NKÚ: Prostředky „Modernizačního fondu“ na podporu OZE směřují výhradně do fotovoltaických elektráren

22:14 NKÚ: Prostředky „Modernizačního fondu“ na podporu OZE směřují výhradně do fotovoltaických elektráren

Vláda ČR v roce 2024 rozhodla, že do roku 2030 bude 30 % spotřebované energie pocházet z obnovitelný…