Český telekomunikační úřad: Monitorovací zpráva č. 10/2019

27.10.2019 15:06 | Zprávy

Česká pošta odpovídá za škodu způsobenou nesprávně poskytnutou radou svého zaměstnance. Vyplývá to z rozhodnutí o námitkách proti vyřízení reklamace, o kterém informuje dnes vydaná monitorovací zpráva.

Český telekomunikační úřad: Monitorovací zpráva č. 10/2019
Foto: ČTÚ
Popisek: ČTÚ

Odesílatel při podání požádal pracovnici za překážkou o radu, jakým způsobem má odeslat zlatý dukát Királya z roku 1845.

Zaměstnankyně pošty mu nabídla využití dvou služeb Cenný balík nebo Balík Do ruky s tím, že v nich není rozdíl. Odesílatel si proto vybral službu Balík Do ruky, protože podle svých slov měl pocit, že adresát dostane balík až ke dveřím, přímo do ruky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Karel Krejza byl položen dotaz

Věříte Zelenskymu?

Je nebo není podle vás pravda, že některé české firmy dodávají Rusku stroje k výrobě zbraní? Mě na tom zaráží, že pro svá tvrzení nepředložil žádný důkaz a jestli má pravdu, jak to, že on to ví a politici této země ne? A taky, jestli je to pravda, co bude dál? Hrozí něco daným firmám? Ještě by mě za...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČPZP: Většina smluv o cestovním pojištění je uzavírána levněji online, na pobočku zamíří jen každý pátý cestovatel

11:15 ČPZP: Většina smluv o cestovním pojištění je uzavírána levněji online, na pobočku zamíří jen každý pátý cestovatel

Počet lidí, kteří si před cestou do zahraničí sjednají pojistnou smlouvu prostřednictvím internetový…