„Dosud jsme na arabský trh vyváželi spíše omezené množství našich produktů, například kojenecké výživy, nakládané okurky nebo džemy. Na tomto významném arabském veletrhu vystavujeme vůbec poprvé. Slibujeme si od něj, že nám pomůže navázat potřebné obchodní kontakty a že zde najdeme místní distributory, jejichž prostřednictvím bychom s našimi výrobky v masivnější míře pronikli i do dalších arabských zemí,“ vysvětluje komerční ředitel Hamé Bohumil Vráblík. A upozorňuje: „Zahraniční trhy jsou pro nás stále významnější, polovinu tržeb již v současnosti realizujeme za českými hranicemi. Abychom udrželi dynamiku růstu naší firmy a dokázali úspěšně a efektivně konkurovat světovým potravinářským firmám, musíme s našimi produkty hledat nové trhy.“
Komerční ředitel také zdůrazňuje, že Hamé dokáže napříč šíří sortimentu přizpůsobit výrobky místním specifikům. S tím má ostatně velké zkušenosti, protože v současnosti vyváží již do více než 40 zemí celého světa.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva