"Chceme, aby se význam železnice v osobní dopravě posílil. Aby byla skutečně alternativou pro ty, kteří budou cestovat mezi Zlínem a Otrokovicemi. Chceme dosáhnout toho, aby mohli lidé přesedat z autobusů a trolejbusů do vlaků na více místech než doposud, oba typy dopravy na sebe musí více navazovat než je tomu nyní," prohlásil náměstek primátora Jiří Kadeřábek, který má na starosti oblast dopravy.
Modernizace a elektrifikace železniční trati v úseku má být zahájena v roce 2015. V jeho rámci se počítá i s výstavbou zcela nové nádražní budovy. Ta bude plnit funkci přestupního terminálu a velkokapacitního parkoviště, bude možné z ní nejen nastupovat a vystupovat do vlaků, ale i přestupovat na linky MHD a meziměstské autobusy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Zlin.eu