Informaci o angažování influencerů a ambasadorů prezentoval na páteční konferenci o důvěryhodnosti brandů nazvané Důvěrismus sám ředitel korporátních vztahů a komunikace České televize Vít Kolář. Kolář během své prezentace zmínil, že počet lidí souhlasících s výrokem, že ČT je důvěryhodná, klesnul mezi lety 2014 a 2019 o více než pětinu, a to je již hodnota, kterou je nutné se zabývat.
Česká televize se tak podle jeho slov rozhodla s poklesem důvěry bojovat právě a ambasadory a influencery, kteří mají o ČT šířit dobré jméno. Kolář prohlásil, že veřejnoprávní televize čelí „džihádu“ některých politiků, například prezidenta Miloše Zemana, či veřejně známých osobností, třeba majitele Televize Barrandov Jaromíra Soukupa, a proto je to zvláště nezbytné.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rak