Vydávání vlastních známek má podpořit listovní zásilky, jejichž objem dlouhodobě klesá. „Firmy, kterélistovku stále používají, mohou vlastní známky využít jako zajímavý marketingový nástroj. Je to mířeno hlavně na velké firmy,“ řekl MfD Břetislav Janík, ředitel odboru známkové tvorby České pošty.
V zahraničí jsou soukromé známky poměrně běžné. Česká pošta doufá, že získá nový byznys a nahradí ztráty za listovní zásilky. Pošta přitom na dopisech, pohledech a balících ročně získá 6,5 miliardy korun, z toho připadá na známky 1,22 miliard.
Nejmenší objednávka vlastních známek přijde na 190 tisíc
Lidé si budou moci objednat nejmenší emisi 600 archů po 25 známkách. Jedná se o 15 tisíc známek za 10 korun. Podle MfD tedy člověk zaplatí 150 tisíc a navíc 40 tisíc korun za tisk. Na jeden arch přitom bude možné umístit 25 rozdílných motivů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe