Občanští demokraté, kteří před čtyřmi lety do kampaně nasypali astronomických 320 milionů korun (byť původně plánovali pouhých šedesát milionů) letos podle deníku Právo chtějí pořídit předvolební agitaci do osmdesáti milionů. ODS se potýká s nedostatkem finančních prostředků i kvůli úbytku členů, kteří by straně mohli v kampani vypomoci. Za tři roky modré řady opustilo na devět tisíc členů.
Sociální demokraté by chtěli kampaň pořídit za 90 milionů. Minule je přitom veleúspěšné „oranžové tsunami“ stálo podle oficiálních výkazů 98 milionů, přičemž původně strana plánovala, stejně jako ODS, milionů šedesát. Letos by chtěla zopakovat především to, že ze senátních a krajských voleb učiní referendum o vládě, což straně minule přineslo fantastický úspěch. Letos navíc sociálním demokratům vyšlo přímo do kampaně projednávání kontroverzních církevních restitucí, které může oranžovým přinést řadu bodů zdarma.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav