Nejtransparentnější je Horáček, nejméně průhledný Zeman, ukázala analýza

08.01.2018 15:11 | Zprávy

Nejtransparentnější kampaň má podle hodnocení organizace Transparency International (TIC) z devíti prezidentských kandidátů textař a podnikatel Michal Horáček, píše ČTK.

Nejtransparentnější je Horáček, nejméně průhledný Zeman, ukázala analýza
Foto: Vít Hassan
Popisek: Kandidát na prezidenta Michal Horáček a státní zástupkyně Lenka Bradáčová

Nejméně průhledné je financování kampaně prezidenta Miloše Zemana. Vyplývá to z analýzy, jejíž výsledky dnes protikorupční organizace zveřejnila na svém webu.

Kampaň všech prezidentských kandidátů stála podle ředitele organizace Davida Ondráčky do konce loňského roku přes 60 milionů korun. „Odhadujeme, že do voleb se může utratit až 200 milionů,“ uvedl Ondráčka. Upozornil na to, že kampaň ve prospěch Zemana musela stát desítky milionů korun vzhledem k billboardům a online reklamě.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mp

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Politické neziskovky

Jak se pozná politická neziskovka? Kdo by to měl určovat? Protože podle mě je politicky orientovaná většina neziskovek.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

90 % do roku 2040. Od Koláře mladšího konečně přišlo přiznání

8:50 90 % do roku 2040. Od Koláře mladšího konečně přišlo přiznání

Expremiér Mirek Topolánek se obul do českých europoslanců, kteří hlasovali pro návrh na snížení emis…